Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
volgens mij liepen niet alle royalboxen helemaal goed. Daarnaast hadden ze er niets aan want de omroeper raakte in de war en dus werden verkeerde namen genoemd bij bepaalde boxen.
Vind het jammer dat het gelijk weer aan royal ligt. dat terzijde.
greetzz
Hier hadden we het nog over vanavond!
Maar mensen, tuurlijk ligt dit niet aan Royal! Bovendien ging ook niet elke Royal Box zoals hij zou moeten!
Het was wel een eind rijden (thanks Mark!), door de file, door de regen, langs de Mac. We kwamen precies op tijd. Gelukkig begon het niet om stipt 19 uur. Het was wel vuil guur en koud langs het weiland, waar de wind ook nog eens vol overheen blies. Halverwege de show waaide mijn statief bijna om, zo veel wind stond er toch nog even! 
Het fakkelen van de demoproducten ging in het algemeen ook erg goed. Hoewel... De cakes Vermillion Bird en Joy Ride waren omgedraaid. Dat werd tijdens de demo niet opgemerkt, maar was wel jammer. Ook de cakes Cruel Traction, Wonderful World en Immortal Gold werden flink door elkaar gegooid. Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan gezien heb 

Deze was een stuk beter dan ik had verwacht. Het was een prachtige, korte, pyromusical! Effecten tot 3", waaronder mooie Vaccalluzzo bommetjes en leuke single shots. De knalcakes aan het einde waren ook erg plezierig. Toppie van Royal! 

Cruel traction een topper DarkSoul?
Die is niet geschotenDat was de Immortal Gold
![]()
. Golden power, zena colour box bijvoorbeeld vond ik erg lekker ! Zo vond ik raw whistler weer wat tegenvallen.