Demo: John de Knaller Almere 15 december 2013

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Almere
Datum: 15 december 2013
Tijdstip: Tussen 20:30 en 22:00
Schietbedrijf: Katan
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Demo John de Knaller
Collectie: VIP, China Red, 2Fireworks, Rubro
Website: www.johndeknaller.nl

schietlijst ? oke ja ook handig om te weten.
belangrijker vind jk dat ze wat gerichter met de tijd kwamen... 1.5 savonds met dit weer is geen pretje .
geef gewoon een tijd aan wanneer het begint.

schietlijst ? oke ja ook handig om te weten.
belangrijker vind jk dat ze wat gerichter met de tijd kwamen... 1.5 savonds met dit weer is geen pretje .
geef gewoon een tijd aan wanneer het begint.

Neem aan dat dit 20:00 uur is aangezien dat op de site en op Facebook staat

Wat een finale weer !!!:thumbup:

mooie show en lekker druk.
Filmpje.
thnx john en felli met je 20 jaar. :applause:

demo almere.jpg

demo.jpg

johndeknaller.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
zeeer mooie demo alle producten zijn geschoten incl de eventboxen.
Over de finale ben ik zeer te spreken
De finale bestond uit 6814 shots met een gewicht van 40 kilo kruit.
foto (2).jpg

Bijlagen

• foto (2).jpg
    foto (2).jpg
    174,4 KB · Weergaven: 0
Show werd geschoten door katan vuurwerk.. daar had ik wel wat beters van verwacht, maar jezus wat werd er slecht geschoten. Alles werd met de hand geschoten, en 3 keer werden er totaal 2 verschillende producten geschoten (er werd per 2 geschoten). Daarnaast waren ALLE door-lont bakken verkeerd qua volgorde. Ook deze werden per twee geschoten en er was er geen een waar ze beide hetzelfde waren. Constant verkeerde volgorde. Ronduit een hele slechte demo.

Ondanks dat was het toch een prima schietlijst wat geschoten werd. Finale was opzich ook prima, maar niet erg goed opgebouwd.

Show werd geschoten door katan vuurwerk.. daar had ik wel wat beters van verwacht, maar jezus wat werd er slecht geschoten. Alles werd met de hand geschoten, en 3 keer werden er totaal 2 verschillende producten geschoten (er werd per 2 geschoten). Daarnaast waren ALLE door-lont bakken verkeerd qua volgorde. Ook deze werden per twee geschoten en er was er geen een waar ze beide hetzelfde waren. Constant verkeerde volgorde. Ronduit een hele slechte demo.

Ondanks dat was het toch een prima schietlijst wat geschoten werd. Finale was opzich ook prima, maar niet erg goed opgebouwd.

idd de boolontbakken hadden het moeilijk maar verder vond ik het een mooie show.

De demo avond was prima verzorgd. Gratis koffie, chocolademelk en oliebollen, wat wil een mens nog meer? Wel, net als vorig jaar, een half uur te laat gestart met de demo. Toch wel vervelend als je netjes een kwartier voor aanvang aanwezig bent. Domper op de avond was voor mij dat er niets uit de VIP collectie werd geschoten. In Rijswijk, Apeldoorn en weet ik waar niet konden ze er wel over beschikken, maar niet in Almere? Slecht verhaal! Ik heb me niet gestoord aan het schieten van het Katan team. Af en toe wat slordig, maar in ieder geval werd alles op de schietlijst geschoten. De Cake-boxen van China Red waren voor mij de toppers van de avond. fantastisch brede, verfijnde effecten, met een loeiharde burst. De 4-Seasons en de Immortal Gold (van Rubro) vielen me echter erg tegen. Voor mij een geslaagde avond, mijn eerste bestelling bij John is geplaatst (o.a. Six best Possible en Nankin Fire).

kan niets anders zeggen na het zien van de finale film...het zal best tof zijn als je erbij staat zoveel geweld MAAR wat een ongestructureerde bende !!!

Man die de potten benoemde had echt een goede stem, lekker duidelijk en leuk om naar te luisteren.
gratis koffie en oliebollen.
leuke producten geschoten alleen jammer dat er soms 2 verschillende cakes werden afgeschoten tegelijk wat voor wat verwaarring kon zorgen.

al met al goede show!:)

Back
Bovenaan