Demo Heemskerk 08-12-09

MC_MH

VWC lid
Waar: Heemskerk
Waneer: 8 December 2009
Hoe laat: 20:30
Opdrachtgever Hermans Marine
Wat: Demo consumenten vuurwerk
Collecties: Broekhoff en waarschijnlijk ook Zena Producten
Webinfo: http://www.hermansmarine.nl/?nid=17

Laatst bewerkt:
Zena? Hermans Marine verkoopt helemaal geen Zena?

Ik ben 1000% zeker aanwezig. Zelfs als ik ziek ben ken ik dit vuurwerk vanuit mijn slaapkamer bekijken aangezien ik er nog geen 100 meter vanaf woon.

heey ruben
waar woon jij ik woon er ook nog geen 100 meter vanaf:D
ik kan het allemaal vanaf me kamer zien.
ga ook zkkr 100% heen,heb er zin in:wink:

Ruben dit staat op Hermans site;

Naast het geweldige assortiment van Broekhoff
Verkopen wij ook de top 5 van Belgie's Zena Vuurwerk

Weet niet wat ik er van moet verwachten, maar het staat er.

Wel raar dat het kermis trein nu wel gebruikt mag woorden om vuurwerk te onsteken,
en met kermis niet.

Met de kermis staat de kermis op het veld en het vuurwerk werd altijd aan de overkant ontstoken (waar nu de kabelbaan staat) en omdat ze met nieuwe regels kwamen toen was het niet meer mogelijk. En nu is het veld leeg dus kan het wel gewoon. Heerlijk toch! :D

Zena? Hermans Marine verkoopt helemaal geen Zena?

Ik ben 1000% zeker aanwezig. Zelfs als ik ziek ben ken ik dit vuurwerk vanuit mijn slaapkamer bekijken aangezien ik er nog geen 100 meter vanaf woon.

Tunit had het al gezegd. Maar sinds 2009 verkopen ze de top 5 van Zena.

Wat zullen we over de demo zeggen? slecht geschoten, iedereen gaat massaal de Pearl inkopen denk.
De finale was wel erg om van te genieten, zelden zo gezien op demo's en afgelopen 2jaar in IJmuiden ook niet.

Ja was leuke demo, inderdaad niet erg goed geschoten, maar goed. Wel leuke producten gezien en ook gefilmd (iemand me zien staan?). Vond de potten van Zena qua burstknal en effectgrootte beter dan die van Broekhoff.
Finale vond ik zeer goed en heb ik ook op film staan voor het grootste deel, aan het einde werd er flink doorgestampt met die potten :p
Om het maar even kort te zeggen: Leuke demo :)

Het was een goede demo aan het eind. Daarvoor rampzalig. De eersta cake (pearl...) was wel erg mooi voor die 5 euro, jammer dat het verkeerd ging hehe. Maar die finale maakte het zeer zeer stijlvol af. Als laatste gingen er zeker 6 AVP cakes de lucht in, wat een topper.

Fotos worden nu geupload.

Wat zullen we over de demo zeggen? slecht geschoten, iedereen gaat massaal de Pearl inkopen denk.
De finale was wel erg om van te genieten, zelden zo gezien op demo's en afgelopen 2jaar in IJmuiden ook niet.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die Pearl was inderdaad retegoed en ik heb hem op film. :rolleyes:

Back
Bovenaan