[Demo] Harings Vuurwerk Almelo 30 November 2018

Mooie lijst, met behoorlijk wat nieuwe items er tussen. Had graag een aantal wolff compounds gezien, maar je kunt niet alles hebben.

Vond de demo zelf niet heel spectaculair, weet niet waarom maar vond deze niet heel bijzonder. Wel een aantal mooie producten voorbij zien komen, zoals Der Hammer. Maar de finale was wel erg gaaf! Nog niet eerder een pyromusical als afsluiting van een winkeliersdemo gezien! Erg van genoten.

Alleen weet ik niet of ik nog een keer naar een demo ga waar sinterklaas ook langs komt. Die hyperactieve kinderen is niet helemaal mijn ding...

Vond de demo zelf niet heel spectaculair, weet niet waarom maar vond deze niet heel bijzonder. Wel een aantal mooie producten voorbij zien komen, zoals Der Hammer. Maar de finale was wel erg gaaf! Nog niet eerder een pyromusical als afsluiting van een winkeliersdemo gezien! Erg van genoten.

Alleen weet ik niet of ik nog een keer naar een demo ga waar sinterklaas ook langs komt. Die hyperactieve kinderen is niet helemaal mijn ding...

Demo zelf moet ook niet spectaculair zijn ,het is gewoon presenteren hè,vondt t perfect omdat ze per stuk schoten,niet per 2 of meer

Demo zelf moet ook niet spectaculair zijn ,het is gewoon presenteren hè,vondt t perfect omdat ze per stuk schoten,niet per 2 of meer

Haha, daar heb je gelijk in ja. Dat vond ik inderdaad ook top, dat het per stuk geschoten werd. Bedoelde meer dat de meeste producten me niet echt konden bekoren. Er zaten voor mij wat weinig producten met het 'wow' gehalte bij, dat wilde ik er mee zeggen.

Ik heb ook nog wat films geschoten alleen nog geen tijd gehad om het te verwerken.
Finale al wel verwerkt. Mijn inziens de beste die harings heeft geschoten tot dusver.

Ik ben benieuwd of er al bekend is wat een productieproduct is geweest en wat een sampleproduct is geweest. Iemand die hierover enige informatie kan verstrekken?

Back
Bovenaan