Demo: Dutch-Fireworks Tiel 7 december 2013

Thunderboy,

We zullen een nette demo verzorgen... We richten ons vanaf morgen op de omgeving van Tiel. De kleinere cakes zullen we per 2 schieten, de grotere stand alone, omdat we willen laten zien welke kwaliteit we leveren. Schietlijst zal ik proberen nog online te zetten.

Er volgt nog een finale van ongeveer 3.50 minuten met 98% consumentenvuurwerk, op muziek (pyromusical)waarbij wij veel gebruik zullen maken van onze singleshots uit de double dutch. Op sommige momenten nog heftiger dan de muziek finale van de freak preview. Als de finale is geweest hebben we nog een " toetje"......

Bob1

Ben benieuwd naar de singleshots en het toetje.
Sta in twijfel om daar een mooi project mee te gaan maken.
Tot morgen

Ik heb er zin in om me te laten verassen door jullie show Bob.
Hopelijk is het weer goed morgen avond.

Tot morgen

Schietlijst demo Dutch-Fireworks Tiel

1 Dubai
2 El Dorado
3 Firefly
4 Shaft
5 Wasp
6 Screamer
7 Shogun Warrior
8 Crossing Crossette
9 Freedom
10 Air Defence
11 Stars over Paris
12 Concerto Rosso
13 Cruelty
14 Silver Salute
15 showbox 1 A
16 showbox 1 B
17 showbox 1 C
18 showbox 1 D
19 showbox 1 E
20 showbox 1 F
21 Heroes
22 Dirty Dutch
23 The Moment
24 Daybreak
25 Shanghai
26 Red Heat
27 The Cube
28 Hitmen
29 Dragsters
30 Panter
31 Alcatraz
32 Megaboost
33 Valencia

De singleshots zijn verwerkt in de finale. De artikelen van het "toetje" herkennen jullie vanzelf!!

Tot morgen

Beste buldog.

Als je bericht #19 even leest zie je dat ze 19:15 aanvangen. Dan zal t daarna niet lang duren voor t spektakel lost barst.

Lekkere finale hoor! We hebben goed genoten van de pyromusical en de 2% niet consumenten vuurwerk was er goed uit te onderscheiden :D. Ik zal de filmpjes in de komende dagen online gooien.

Lekkere finale hoor! We hebben goed genoten van de pyromusical en de 2% niet consumenten vuurwerk was er goed uit te onderscheiden :D. Ik zal de filmpjes in de komende dagen online gooien.

De demo was prima verzorgd. De finale was fantastisch. Super mooie pyromusical, en dat met consumentenvuurwerk.

Ook het toetje was leuk en oorverdovend, zelfs dat met consumentenvuurwerk.

Ook van mijn kant komen nog wel wat foto's. Volgende keer moet ik wel onthouden dat 60meter te korte afstand is en ik mn ultra groothoek moet meenemen voor deze brede show :D :D

Het was een mooi demo en een mooie pyromusical.
Die 2% was inderdaad wel te horen en te voelen.
Maar met singleshots kun je een leuk project maken.
Bedankt dfp voor de show.

Een zeer geslaagde avond. Leuke produkten gezien. Finale was grandioos. Het toetje was geweldig. Heerlijke fluiters.

Schietlijst demo Dutch-Fireworks Tiel

1 Dubai
2 El Dorado
3 Firefly
4 Shaft
5 Wasp
6 Screamer
7 Shogun Warrior
8 Crossing Crossette
9 Freedom
10 Air Defence
11 Stars over Paris
12 Concerto Rosso
13 Cruelty
14 Silver Salute
15 showbox 1 A
16 showbox 1 B
17 showbox 1 C
18 showbox 1 D
19 showbox 1 E
20 showbox 1 F
21 Heroes
22 Dirty Dutch
23 The Moment
24 Daybreak
25 Shanghai
26 Red Heat
27 The Cube
28 Hitmen
29 Dragsters
30 Panter
31 Alcatraz
32 Megaboost
33 Valencia

De singleshots zijn verwerkt in de finale. De artikelen van het "toetje" herkennen jullie vanzelf!!

Tot morgen

Thanks Bob!

Hier wat foto's, meer zijn te vinden op mijn website

2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7666.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7774.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7754.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7733.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7717.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7712.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7688.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7685.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7668.jpg2013, Demo, Demonstratie, Dutch Fireworks Professional, Tiel, Vuurwerk_IMG_7778.jpg

Laatst bewerkt:
Het was zeker weer de moeite waard deze demo. Prima consudemo met heerlijke finale op muziek. Naar mijn idee ging de finale perfect. Echt gaaf gedaan met de singleshots. Top! Double dutch:wink: bedankt voor de prima demo!

Nou, mijn filmpje is niet de eerste of de enige, maar ik zet hem er toch maar bij! :D

http://www.youtube.com/watch?v=5nw9rmcnBdg

Ik heb een erg mooie demo en finale plus toetje gezien! De demo had een aantal leuke producten van Wolff. Een heleboel kende ik eigenlijk al, maar toch vallen je altijd weer wat dingen op. Sommige producten vielen een beetje tegen, andere waren (wederom) erg goed. Topper waren voor mij de Wasp, Shaft, Hitmen, Crossing Crossette, Stars over Paris en Red Heat. De minder goede cakes warne de Dubai, Showbox 1, Panter en Silver Salute. Ik moet m'n films er nog even op naslaan, want ik vergeet er nog wel wat, waarschijnlijk.
Ik wil Bob trouwens even een compliment geven voor het omroepen. Het valt niet mee om een demo leuk aan elkaar te praten, zonder "euh..." tussendoor, en voor iedereen prettig om naar je luisteren. Maar je hebt het voortreffelijk gedaan! Mooie omschrijvingen bij elke cakes, wat voor iedereen te begrijpen was. En een goede set speakers met microfoon. Aan dit omroepen kan elke demo wel een puntje zuigen.
De pyromusical als finale zat strak in elkaar. Technisch goed uitgevoerd met een groot aantal single shots. Het toetje was ook lekker met knal en fluit! Dat combineert toch altijd prima.
Na afloop nog even in de winkel een koffie en koekje (zoals beloofd werd vooraf!) gedaan. Al met al een gezellige avond. Bedankt Dutch Fireworks!

Tja je hebt van die demo's.
Vandaag was ik kei zenuwachtig, te irritant voor woorden.
S'middags krijg ik last van me maag, van de kruitstress.
Ik wil naar de demo.
Nadat ik geprobeerd heb om me avondeten naar binnen te harken, ga ik richting de Lok.
Daar is het aardig druk.

Me camera uitgestald en ondanks de demo/kruitstress rustig afgewacht, totdat de demo gaat beginnen.
Prima demo gezien, bij een aantal artikelen met wenkbrauw gefronst van, waarom heb ik deze cake over het hoofd gezien.

De finale was super, echt gaaf het steppen met de single shots.
Toefje toetje was ook prima, lekker rammen met die handel.

Prima demo gezien, dit was weer de topper van 2013.

Dutch fireworks keep up the good work!

Ondanks dat ik bijna alle produkten al op de Wolff Freak Dag had gezien, toch maar even die kant op gereden. Lokatie snel gevonden en de sportvelden opgelopen, waar Bob bij de entree stond.
Stevige handdruk, korte babbel en met een consumptiebon als cadeau even wat rondgekeken.

Ook deze keer besloten om mijn camera in de auto te laten, had dus weinig stress ivm scherpstellen en een goede plaats :p
Plekje gezocht, lekker bijgekletst met wat bekenden.

Demo was netjes, de Stars over Paris blijf ik een toffe cake vinden.
Vind ook, en dat mag best eens gezegd worden, dat Bob het erg netjes presenteert allemaal.
Een fijne stem om naar te luisteren en het enthousiasme is elke keer weer te horen!

Het "Toetje" was heerlijk, subliem geschoten op de muziek. Je kunt dan gelijk zien dat hier liefhebbers aan hebben gewerkt :wink:
Eindknal/fluitsalvo was lekker schel aan de oren en een mooi slot van deze leuke Demo.

Bob bedankt, en natuurlijk ook de rest van het team, zag er netjes uit!

Hele mooie finale met een lekker slagroom toetje !!
ik heb een hoop statieven langs de zijlijn zien staan.
en dat is te merken ook aan de vele filmpjes !!
hier alvast een paar finale foto's,,,, de rest komt morgen na mijn verplichtingen !!!

Grotefoto-MTT7VRGD.jpg

Grotefoto-LU4NMESR.jpg

Grotefoto-VDGHDNI3.jpg

Grotefoto-DW4BXJKJ.jpg

Grotefoto-3HWNKFDK.jpg

Back
Bovenaan