Demo: Dutch-Fireworks Tiel 7 december 2013

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Tiel
Datum: 7 december 2013
Tijdstip: Tussen 19:00 en 21:30
Schietbedrijf: DFP (Dutch Fireworks Professional)
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Demo Dutch-Fireworks

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd een fijne demo. Hoop er dit jaar weer bij te zijn. En dan iets beter weer dan afgelopen jaar graag.

Aanwezig, deze demo wil ik niet missen! Vorig jaar echt van genoten, ondanks dat het toen met bakken uit de lucht kwam.

Wat hadden we slecht weer vorig jaar.. maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook voor dit jaar staat ie dus weer in de agenda!

klopt helemaal Densta :D
Hun demo beloofd altijd wel wat moois, helaas kan ik er door wedstrijdverplichtingen niet bij zijn.....dat is dan wel weer jammer.

Nog ff een vraagje. Er staat tussen 19:00 en 21:30. Is er iemand die me kan vertellen of er een tijd is wat met zekerheid te zeggen is. Oke ik ben een freak maar zolang wachten. Of is er nog wat te doen daaro. winkel bezichtigen.

Nog ff een vraagje. Er staat tussen 19:00 en 21:30. Is er iemand die me kan vertellen of er een tijd is wat met zekerheid te zeggen is. Oke ik ben een freak maar zolang wachten. Of is er nog wat te doen daaro. winkel bezichtigen.

Hi Densta,

De exacte tijd zal 19.15 uur zijn dat we aanvangen. Winkel is voor de demo even open en daarna. Koffie en koeken staan dan klaar.

Vroeg me af wat er ongeveer geschoten gaat worden kwa produkten...

Schietlijst?

Thunderboy,

We zullen een nette demo verzorgen... We richten ons vanaf morgen op de omgeving van Tiel. De kleinere cakes zullen we per 2 schieten, de grotere stand alone, omdat we willen laten zien welke kwaliteit we leveren. Schietlijst zal ik proberen nog online te zetten.

Er volgt nog een finale van ongeveer 3.50 minuten met 98% consumentenvuurwerk, op muziek (pyromusical)waarbij wij veel gebruik zullen maken van onze singleshots uit de double dutch. Op sommige momenten nog heftiger dan de muziek finale van de freak preview. Als de finale is geweest hebben we nog een " toetje"......

Bob1

Back
Bovenaan