[Demo] Avri Bloem en Tuincentrum Oosteind - 10 december 2022

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Avri Bloem en Tuincentrum
Provincie: Noord-Brabant
Stad/dorp: Oosteind
Datum: Zaterdag 10 december 2022
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Dutch Fireworks Professional
Max. kaliber: ...
Collectie: Wolff Vuurwerk
Bijzonderheden: Pyromusical met aansluitend een finale t/m 65 mm

Laatst bewerkt:
Wel een heel ruime indicatie qua tijd. Tegelijk met de demo rijswijkse. Wel stuk dichterbij voor mij.

Deze avond geeft AVRI 25% korting op de adviesprijs van alle artikelen in de schietlijst.

Mocht iemand een schietlijst te pakken krijgen hoor ik dat graag.
De locatie is bij het tuincentrum neem ik aan? Kan nergens iets anders ontdekken.

Mocht iemand een schietlijst te pakken krijgen hoor ik dat graag.
De locatie is bij het tuincentrum neem ik aan? Kan nergens iets anders ontdekken.

Ik begreep van DFP dat je vanaf het parkeerterrein van de winkel kan kijken. Op en langs de weg is niet toegestaan ivm verkeersveiligheid.

Ik begreep van DFP dat je vanaf het parkeerterrein van de winkel kan kijken. Op en langs de weg is niet toegestaan ivm verkeersveiligheid.

Aha, ik ga er op tijd naar toe in ieder geval, hopelijk nog een parkeerplekje dan en uiteraard mooie kans om wat liefhebbers te ontmoeten.

De laatste keer stonden er veel mensen langs de weg en op het parkeerterrrein. Voorheen kon je gewoon op het veld staan maar volgens mij stond er deze keer een te harde wind (meen ik)

Altijd een hele goede demo van Bob en/of Jacco, dus ik kom zeker kijken!

Ben niet meer betrokken bij de vuurwerkverkoop, dus weet ook niet hoe het dit jaar geregeld is qua publiek.

De schietlijst heb ik wel gezien. 20 producten, waarvan 8 compounds/grotere boxen zoals Infinity, Starbuster, Airbrush, Tycoon en Obssessed.

begreep via facebook dat er geen speciale parkeergelegenheid is, zo ver ik kan herinneren is dat parkeer terein niet echt groot. en via fb vragen ze om met de fiets etc te komen, vrij koud nu natuurlijk. woon er zelf 56km vandaan dat word op tijd daar zijn wil ik ergens mn auto kwijt kunnen zonder boete beetje slecht geregeld.

Is de schietlijst al bekend gemaakt?
Ja staat bij de buren op fpm:

Bron bob1 op fpm

Hyper beam
North Carolina
South Carolina
Glown
Blows
Carty
Decibel
Pearlodion
Fire Throne