[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze - 30 november 2024

Added to Calendar: 30-11-24

Echt balen zeg. Er waren er al zo weinig en dit was één van de echt goede demo's in de regio.
Mijn schoonouders hebben zelfs het diner voor hun 50-jarig huwelijk op mijn verzoek verzet vanwege de datum van de demo.

Sprak hier ook een andere winkelier over, maar dat schijnt echt een serieus plan te zijn wat je neer moet leggen. Ze zijn het lig goed aan het ontmoedigen allemaal.
Om dezelfde reden ging de demo in Eemnes afgelopen jaar ook niet door. T mag gewoon niet meer zo wezen lijkt het wel...

Zeer jammer, ga hier al jaren met m’n pa naartoe. Niet dat hij er iets om geeft, maar het is echt zo’n vader/zoon moment.

Jammer, weer een voorbeeld hoe we in Nederland doorschieten met regulering. Ook bij andere evenementen zie je dit steeds meer toenemen. Gewoon laagdrempelig een evenement organiseren is verleden tijd geworden. Het gevolg van dat we (of ze in de Randstad) naar een risicoloze samenleving willen. Dat het leven dan verdwijnt lijkt men niet te beseffen. Leven is risico’s nemen. En dat hoeft in veruit de meeste gevallen echt niet gevaarlijk te zijn.

Ondanks dat deze demo tot de verleden tijd is gaan behoren gaan we dubbel zoveel genieten van de demo’s die nog in de toekomende tijd plaats gaan vinden!

Zonde. Altijd een erg leuke demo al ben ik er al twee jaar niet geweest. De verhalen zijn altijd goed en de finale was altijd genieten.

Snap er niets van! Het is wat verkeersveiligheid betreft nooit een probleem geweest! Het is van de zotte aan welke regels je tegenwoordig moet voldoen en op de milimeter aantonen dat eraan voldaan kan worden voordat je een vergunning krijgt! Elk omgevings aspect wordt onder de loep genomen!
Echt jammer! Ben een paar keer geweest en wilde weer eens gaan, omdat 't het laatste jaar is!

Snap er niets van! Het is wat verkeersveiligheid betreft nooit een probleem geweest! Het is van de zotte aan welke regels je tegenwoordig moet voldoen en op de milimeter aantonen dat eraan voldaan kan worden voordat je een vergunning krijgt! Elk omgevings aspect wordt onder de loep genomen!
Echt jammer! Ben een paar keer geweest en wilde weer eens gaan, omdat 't het laatste jaar is!
Tis ook een kul verhaal, meerdere keren naar shows geweest waar het ook een chaos was kwa verkeer nooit gehoord dat het daarom niet mag.

Man wat balen, een van die momenten waar we naar uitkijken, daar zien we vaak de eerste echte productievideos gemaakt worden. Jaren niet geweest, maar wat een sfeervolle demo en shop is het toch altijd.
En als ik dan lees dat ze in de avond wat regelen, zou je voor de sfeer al moeten gaan, het is echter toch wel erg ver...

Back
Bovenaan