[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze - 30 november 2024

Added to Calendar: 30-11-24

Dat zou jammer zijn. Nog nooit geweest en ik heb me voorgenomen om deze dit jaar zeker mee te gaan pakken. Blijft weinig meer over helaas.

Ik weet niet of deze site 100% betrouwbaar is als bron, maar hier staat hij wel op:

Nog steeds niets gehoord hierover, iemand meer duidelijkheid?

Ano is nog steeds bezig om de vergunning rond te krijgen. Blijkt dit jaar lastig te zijn omtrent verkeersveiligheid geloof ik. Het is dus nog niet zeker of het wel of niet doorgaat. Zodra de vergunning rond is zal dat spoedig gecommuniceerd worden.

Ik hoop echt dat deze demo doorgaat, want dit is voor mij toch wel één van de mooiste van NL.

Voor een demo zoals Ano die schoot moet je als ik het goed zeg 10weken van te voren de vergunning aanvragen..
Het zou eventueel op een melding kunnen maar dan zullen ze niet kunnen uitpakken.

Wat ik begrepen heb is dat er dit jaar geen demo zal zijn.

Met die buurtverenigingen enzo hè, volgend jaar. Dat gaat echt top lopen! Even aanvragen en vergunninkje is zo geregeld..

Als je nu al ziet hoeveel moeite diverse winkeliers hebben om een demo te organiseren.. manmanman, om je rot te schamen.

Vorig jaar bij Ano gewoon prima geregeld. Ja, het is druk, ja je hebt wat overlast.. Geven en nemen 🤌🏻

Dacht er toevallig vandaag of deze demo doorgaat, hoop het echt van harte. Goed plan wat betreft verkeer neerleggen dan moet het wel lukken toch?

Sprak hier ook een andere winkelier over, maar dat schijnt echt een serieus plan te zijn wat je neer moet leggen. Ze zijn het lig goed aan het ontmoedigen allemaal.
Niet alleen op vuurwerkgebied.
Ook festivals stoppen ermee omdat ze serieus van alles op papier en in praktijk voor elkaar moeten hebben.

En dan heb je 1/2 van die zuren bommen die bezwaar indienen en dan kan je het helemaal vergeten.

Back
Bovenaan