Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 30 november 2013

Ik weet niet, ik denk dat mijn verwachtingen van de new moon en Golden Power iets te hoog waren, vond het wel aardig, maar was minder onder de indruk dan ik had verwacht.

Zeker nette demo, New Moon en de Golden Power stelde mij juist zeker niet teleur.
Denk dat als je die New Moon in je straat neerzet je buurman toch moet bukken...
De show op het einde mocht wel een fellere finale hebben vind ik.

Ben benieuwd naar de films.

teleur is niet het woord, maar denk wel dat ik misschien iets teveel had verwacht - ik vond de crackling vd new moon namelijk minder hard overkomen dan op de filmpjes tot nu toe.
Golden power - zeker wel een mooie bak, maar verdient absoluut cake 1 op het einde ipv aan het begin ;)
Ik vond de elegance van Rubro overigens wel heel leuk presteren, zeker voor de 18,95 die er voor wordt gevraagd.

New moon,Mystery flowers,Golden power,Garden of eden en Royal celebration toppers van de avond.

Tegenvallers vond ik Delicious thunder,HL 36 en 49 shots,event cake no4 en super blinking willows.

Alleen de Golden power zat wel een foutje in ze schoten 2 keer cake C en cake D met de crackling chrysantium is dus niet geschoten

teleur is niet het woord, maar denk wel dat ik misschien iets teveel had verwacht - ik vond de crackling vd new moon namelijk minder hard overkomen dan op de filmpjes tot nu toe.
Golden power - zeker wel een mooie bak, maar verdient absoluut cake 1 op het einde ipv aan het begin ;)
Ik vond de elegance van Rubro overigens wel heel leuk presteren, zeker voor de 18,95 die er voor wordt gevraagd.

Lag het nou aan mij, of hebben ze de laatste cake veranderd van deze bak? In mijn ogen waren cake 3 en 4 hetzelfde, terwijl in alle filmpjes de bak toch echt afsluit met een cake met crackling schoten...

Ik mis

Ik vond de Golden Power juist bijna het sterkste van allemaal. New Moon was gewoon ziek groot, en de Six Best Possible vond ik ook wel lekker rammen.
En zelf alleen China By Night besteld :p

Lag het nou aan mij, of hebben ze de laatste cake veranderd van deze bak? In mijn ogen waren cake 3 en 4 hetzelfde, terwijl in alle filmpjes de bak toch echt afsluit met een cake met crackling schoten...

Ik mis

Dat klopt helemaal cake 3 hebben ze 2 keer geschoten en cake 4 met crackling chrysantium dus niet wel jammer.

Vond het ook heel erg opvallend om het verschil in kwaliteit van Royal en Rubro te zien. De bombettes van de Rubro cakes knalde allemaal op verschillende hoogtes en bij Royal en China Red was dit gewoon heel constant. Erg jammer.

Was weer super vanavond.
Ik vond alleen de muziek te hard staan.
Na afloop van de prof show waren er ook nog verschillende
dingen niet afgegaan.Zal denk ik wel door de natte omstandigheden
zijn gekomen.In ieder geval ano en royal bedankt.

kwam met een maat van me en hebben een uur gereden maar had de tijd verkeerd.
het enige wat we gezien hadden is de eindsalvo van de profshow toen we de auto op een landweggetje in de berm hadden gezet.
Dacht dat het om 21:00 begon
Jammer, maar gewoon simpelweg erg dom hahaha
Konden er wel om lachen.
Benieuwd naar de videos.

Ik was ook bezig met het fotograferen alleen tegen het einde begon mijn lens te beslaan... Ik vegen maar het kwam gelijk terug... Eindshow dus niet kunnen filmen of fotografen

Wel mooie foto's!!!

Gehehe, volgens mij heb ik je in de berm zien staan;)

Opvallend vond ik de kwaliteit van Royal, echt een stap beter. Toppers vond ik: New Moon, Golden Power (ANO's heavens four), Galaxy Universal Power, Six best possible. Ik miste nog wel wat mooie bakken op de schietlijst helaas (Galaxy Incredible Venus, Whistle Blower, 4 seasons, immortal gold ea.)

Het pyrotechnisch showtje van Royal vond ik om te smullen:) Mooi uitgewerkt!

Domper van de avond... Ik had mijn 75-300mm lens op mijn camera zitten, mij was verteld dat ze van heel ver schoten. Helaas pindakaas, want de eindshow paste er nu niet op en veel van de potten ook niet!:bonk:

Waarom neem je niet meer lenzen mee dan? En een 75-300mm? Dat klinkt nogal ongeloofwaardig, dan neem ik aan ook nog op crop body dus krijg je een 100mm minsten..
Daarbij was alleen de 16 inch vorig jaar ongelooflijk ver weg.

Had mijn tas in de auto laten liggen en daar zat juist mijn 18-55mm in. Verkeerde inschatting gemaakt..:frusty: Uiteindelijk ben ik bij de ingang gaan staan, maar dat was nog niet ver genoeg.

*Edit: Camera is een Canon EOS 550D

Back
Bovenaan