Demo: ANO Vuurwerk Milheeze 28 november 2015

Normaal te ver weg voor mij. Maar toevallig een weekendje weg in de buurt. En het is me gelukt om alle aanhang hierheen mee te krijgen :p Dus.. aanwezig!

Alleen moeten ze die *****n drone thuis laten met zijn irritante gezoem. Altijd in de film te horen dat ding.

Wees gerust, denk dat je de drone tijdens de Wolff demo aanhaalt? Deze was/is niet van ons.. dus als iedereen zijn drone thuis laat hoor je geen gezoem a.s. zaterdag! :D

Dit jaar sla ik over, ik ben al voorzien en kan geen bestelling meer bij. Verder vind ik het aanbod van Ano dit jaar niet echt spectaculair genoeg om daarvoor meer dan een uur te moeten rijden om een demo te zien. Wel is het zo dat voor die mensen die nog gaan bestellen een mooie gelegenheid om 15% korting te scoren.

Heb contact opgenomen door ze een mailtje te sturen. In de mail die ik terug kreeg, stond dat Ano vanmiddag nog wat spullen binnen krijgt. Dan word de definitieve schietlijst opgemaakt. Wanneer deze klaar is, krijg ik deze per mail en zal ik deze hier posten. Nog even geduld dus!

Jammer dat ze de nieuwe boxen van Royal niet schieten zat ik me eigenlijk op te verheugen...verder leuke lijst hoor....

Back
Bovenaan