Demo: ANO Vuurwerk Milheeze 28 november 2015

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Milheeze
Datum: 28 november 2015
Tijdstip: 20:00
Bijzonderheden: Wat we al wel weten is dat er na de demo een toetje komt met professioneel vuurwerk
Collectie: China Red, Pangu, Katan, Vuurwerkmania, Rubro, Royal, Zena

Ik ben er zoals altijd bij. Kom er nu al heel wat jaren. Zal ook weer het een en het ander vastleggen en natuurlijk helpen met de friet opmaken ;).

Hier een sfeer impressie van de demo en show afgelopen jaar:
Altijd een hoop freaks, gratis friet en veel vuurwerk!

Ziet er interessant uit allemaal! Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij de moeite waard om deze een keer te bezoeken!

Waarschijnlijk niet, het is altijd even kijken wat er binnen is of komt. Lijst wordt dus meestal aan de late kant bekend gemaakt.

Top om dit live uit te zenden. Is inderdaad altijd een leuke demo maar voor velen te ver rijden!

Tja wat is te ver rijden, het is wat je er voor over hebt. Als je eens wist hoe ver ik voor deze demo moet rijden. Maar leuk dat er ook online gekeken kan worden. Alleen moeten ze die *****n drone thuis laten met zijn irritante gezoem. Altijd in de film te horen dat ding.

Even kijken of ik de verjaardag van m'n pa kan skippen om weer aanwezig te zijn :p

Ik ben benieuwd wanneer de site van Ano weer online komt. Afgelopen jaar aardig wat besteld.

Een kleine bump :x

Over een kleine 2 weken (12 dagen) is het alweer zover, kijk er erg naar uit :). Gratis friet, vuurwerk, veel freaks en een toffe showroom, wat wil je nog maar.
Raad het erg aan om hier naartoe te komen!

Back
Bovenaan