Delft 11-05-2008

Op 11 mei 2008 wordt er een vuurwerkshow geschoten in Delft.

Waar: Delft
Provincie: Zuid-Holland
Geschoten door: Jaco Vuurwerk
Wat: Consumenten Vuurwerk
Schietlocatie: terhoogte van Bieslandsepad 10
Tijd: 22:15

Deze stond er nog niet en omdat ik er zeker heen ga (heb al treinkaartje) postte ik hem even:bye:

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd hoe dit showtje is bevallen, ik hoorde op de meeting vanmiddag dat de finale 3 karton AVP-cakes zou bevatten, dat pompt behoorlijk door kan ik me voorstellen. :D

De 3 karton AVP cakes waren niet alleen voor deze show bedoeld :wink: Er zijn vanavond in de finale 5x AVP cakes afgeschoten i.c.m. 12x de Thunderking. Ben nu de beelden aan het inladen, die zet ik straks nog ff online!

Verder was het drinken en eten na afloop op dit besloten feest meer dan prima :D

De 3 karton AVP cakes waren niet alleen voor deze show bedoeld :wink: Er zijn vanavond in de finale 5x AVP cakes afgeschoten i.c.m. 12x de Thunderking. Ben nu de beelden aan het inladen, die zet ik straks nog ff online!

Verder was het drinken en eten na afloop op dit besloten feest meer dan prima :D

Ok Arjan we wachten rustig af.
Had je niet genoeg gegeten in Baarle vandaag?
Je bent ook wel een feestbeest he? haha :p

Ja daarom heb ik op dat besloten feest in Delft maar meteen nog ff 2 broodjes shoarma naar binnen gewerkt :D overigens was het nog lang gezellig in Delft na afloop met de mannen van Jaco Vuurwerk :bye::bonk:

Uiteraard is er ook weer gefilmd voor de liefhebbers en stond er zo'n 20/25 meter vandaan aan de andere kant dan het publiek. De controleur van de Provincie was overigens echt een hele aardige man die het allemaal goed vond dat we daar gingen staan, en ook naar mijn grote verbazing echt interesse had in het vuurwerk en vooral erg benieuwd was hoe de AVP cake was omdat Ramon en Johan het erover hadden gehad dat die er lekker gas op geeft :D Hij had zijn familie ook meegenomen en die vonden het ook prachtig!

Was een kort maar heftig consumentenshowtje, maar zoals je op de video kan horen vond het publiek het schitterend en dat is waar je het voor doet...

Hierbij dus weer een filmpje!

Bedankt voor het delen van de film Arjan.
Je bent er tegenwoordig als de kippen bij.
Kunnen wij freaks alleen maar blij om zijn.

Keurig verzorgde show van Jaco, met mooi vuurwerk.
Naarmate de show vordert opvallend veel goud, maar wel erg mooi.
De finale met de AVP cake,s is overweldigend. Klasse
Mocht jij nog over de shooting list beschikken zou ik graag de productnaam willen weten van de cakes met willow,s op 4.30-5.30 minuut.
Want die wil ik graag bij mij in de straat hebben staan dit jaar.
Vind ze prachtig namelijk.

Was een leuke consumentenshowtje de finale was dan ook lekker heftig voor zo'n consumenten showtje :D

Was leuk om even wat met Vonk, Koeny, Poziloc en infinity gepraat te hebben van fpm.
WE stonden daar voor de hek omdat het een gesloten feest was maar toen de show bijna ging beginnen mochten Vonk, Koeny, Poziloc en infinity hun motors en een brommer op de parkeerplaats zetten dus stonden we toch nog een stuk dichterbij dat vond ik wel aardig van de beveiliging.

Het was een geslaagd consumenten showtje en was leuk om wat mannen van fpm gesproken te hebben.

Bedankt voor het delen van de film Arjan.
Je bent er tegenwoordig als de kippen bij.
Kunnen wij freaks alleen maar blij om zijn.

Keurig verzorgde show van Jaco, met mooi vuurwerk.
Naarmate de show vordert opvallend veel goud, maar wel erg mooi.
De finale met de AVP cake,s is overweldigend. Klasse
Mocht jij nog over de shooting list beschikken zou ik graag de productnaam willen weten van de cakes met willow,s op 4.30-5.30 minuut.
Want die wil ik graag bij mij in de straat hebben staan dit jaar.
Vind ze prachtig namelijk.

Geen probleem en leuk om te vernemen dat het gewaardeerd word :bye:
Zal de schietlijst even navragen, ik weet wel dat het 1 van de Original Herlat cakes moet zijn die jij bedoeld. Want er stonden aan het begin van de show een aantal GBV cakes en de rest Herlat van Original. Als ik dat weet laat ik het je uiteraard meteen weten! :wink:

Een prima film Arjan, leuk die beelden tijdens de opbouw nog even ervoor. Het is een leuke show, gewoon relatief simpel, maar leuke effecten, cakes van goede kwaliteit. Het gaat ook flink door, zoals jullie al aangeven, best heftig showtje wat ze hier hebben weggeschoten voor consumentenvuurwerk.
De finale is top, de AVP-cakes zijn perfect te gebruiken voor de finale en daarbuiten dan de Thundering Heavens, geweldig, prima slot!

Corné heeft gisteren het vuurwerk afgeleverd, dat ging over 3 karton AVP-cakes. Hij vertelde mij en anderen dat dat de finale zou worden, maar dat was dus verkeerd opgevat door hem. Ach, er stonden er nu al genoeg voor een prachtige finale, de komende finales met die cakes zullen ook prima lukken dan. :D

Geen probleem en leuk om te vernemen dat het gewaardeerd word :bye:
Zal de schietlijst even navragen, ik weet wel dat het 1 van de Original Herlat cakes moet zijn die jij bedoeld. Want er stonden aan het begin van de show een aantal GBV cakes en de rest Herlat van Original. Als ik dat weet laat ik het je uiteraard meteen weten! :wink:

Hoi Arjan, dat zou echt leuk zijn als je de schietlijst zou kunnen krijgen ik ben wel benieuwd naar wat er allemaal geschoten is.
We horen het wel van je, nog bedankt voor de film ik ga hem zometeen kijken.

Back
Bovenaan