De winnaar!!!

Ik heb net als jullie 13 weken lang mijn antwoord opgestuurd en ben vanavond gebeld en gemaild door Manon dat ik gewonnen heb. Ik had deze prijs nooit verwacht en zal er onwijs van genieten de 31e!!!!
Bedankt!

Ik heb net als jullie 13 weken lang mijn antwoord opgestuurd en ben vanavond gebeld en gemaild door Manon dat ik gewonnen heb. Ik had deze prijs nooit verwacht en zal er onwijs van genieten de 31e!!!!
Bedankt!

Mocht je nu ook zelf een pot mee gaan samenstellen?
was toch ook sprake van he?

lijst van de berichten op 19-12-2013.jpgLonneke Mail met antwoorden.jpg

Beste mensen,

Namens alle medewerkers van Marijn vuurwerk feliciteren wij Lonneke met haar prijs,
uiteraard gaan we met haar bij het ophalen van de prijs afspraken maken voor volgend jaar, om een mooie cake te ontwerpen en ook mag ze helpen bij de demo in 2014.
Ik stuur hier de beloofde bewijs stukken mee, waarin jullie kunnen zien dat ze echt als eerste binnen kwam.
Er waren er meer die op het zelfde tijdstip raak schoten, maar toch zat zij als eerste in de mail.
waarom Robert de troost prijs heeft gekregen, hij was enorm crea.
Een ontmoeting tussen hem en Zaom zal nooit gebeuren, maar Robert: Zaom blijft en zal volgend jaar uiteraard weer met een nieuwe actie komen.
En dan kan uiteraard iedereen weer mee doen.

Met vriendelijke groet

Evelien Arler-Marijn

PS Speciaal voor jullie zal Zaom deze week een mooie ringtone voor jullie inspreken.

Top gedaan deze soap :)
Marijn bij deze bedankt voor de 13 weken lang vermaak :) dat was al een prijs op zich.
:cool:
Lonneke van harte met je prijs, en hopelijk komt er een topcake uit je ontwerp :)

Laatste vraag had ik wel 1 minuut eerder verzonden dan de winnares. Was alleen te lui om vraag 10 op te zoeken, welke ik fout had. Terecht verloren dus !!

Beste medewerkers van Marijn Vuurwerk,
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor deze geweldige super prijs. Werd vanmorgen met een grote lach op m'n gezicht wakker en die gaat voorlopig ook nog niet van m'n gezicht af!

Toch een trage inzending van mij dan,mijn internet bleef hangen maar pak dat ik anders 2 min eerder was dan die 20:01,dan was ik nog ruim te laat geweest...
Hoeveel personen hadden eigenlijk alle vragen juist?
Ik had ze volgens mij allemaal goed,met wat herkansingen bij de effecten vraag,die vond ik echt het moeiliijkst

ik ben naar 1 ding nog benieuwd.
Heb me er scheel naar gezocht namelijk. Hoe kon je de cake die vernoemt was naar ruud weten?
Greetzz

Artikelnaam: Witte kadaver
Effectomschrijving: dit stuk vuurwerk mag zich zelf gerust de baas noemen. door de grote hoeveelheid kruit buldert deze pot maar door, met deze veelzijdige pot kan je alle kanten op, vele kleuren maken deze pot tot een echt spektakel

Back
Bovenaan