De #LaatOnsVieren campagne trapt af! WIN EEN EVO FORCE ONE!!!

Schitterend hoe jij van zo iets positiefs iets negatiefs weet te maken. Gewoon knap.

Ziet er top uit allemaal! Ga zo door.
Mwah, ik zit meer met facebook dan die extra app.

Magoe, leuke actie enzo, ziet er top uit allemaal, ga zo door.

Nee serieus, die app vind ik echt wel leuk en een goeie zet, ga wel ff kijken wanneer ik me verveel, maar die box via facebook of all places is een wortel voor m'n neus.

Zo heeft iedereen wel weer wat, mensen verschillen, accepteer dat gewoon 'ns.

Resultaat? Ik heb nog geen resultaat gezien. Ja een vuurwerkverbod vorig jaar?

Euhh, toen bestond HVLV nog helemaal niet. Sorry, maar jouw bijdrages maken het forum er op dit moment niet gezellig op. Vind je het niks, reageer dan niet, tenzij je echt bij kan dragen.

Is goed hoor, ik had even over de kleine lettertjes heen gelezen, dat je hier alleen mag reageren als applausmachine.

Weer een app op m'n foon erbij? Nee Dankje.
Is goed hoor, ik had even over de kleine lettertjes heen gelezen, dat je hier alleen mag reageren als applausmachine.

Je mag kritiek hebben, een discussie voeren, en ook zeker negatief zijn. Allemaal geen punt. Maar als je jouw reacties terug leest, heb je dan niet zoiets van... misschien moet ik iets doen aan de woordkeuze?

Allen! Het sturen van de berichten heeft gewerkt. Er is zojuist contact geweest tussen de woordvoering en Hart van Nederland. We hebben een gemoedelijke discussie gehad, en de oproep om berichten te sturen is in goed overleg verwijderd. Verstuur voorlopig dus aub geen berichten meer naar Hart van Nederland.

Mocht er in de toekomst weer een misleidende titel boven een artikel staan, kunnen we gewoon opnieuw van ons laten horen. Bedankt allemaal!

Kijk, resultaat :thumbsup:

De app vandaag geïnstalleerd, gelijk de cursus gedaan. Opzet steekt goed in elkaar en is heel geschikt om te gebruiken tijdens de voorlichting op basis (groep 7&8) en middelbare scholen

Back
Bovenaan