De Knallers Vlogs

Ook ik doe eens postten hier dan!

Kerstmuziek is altijd wel lekker he, alleen een beetje kou mag er wel bij. Of een pak sneeuw is ook wel lekker sfeervol. Verheug ik me wel weer op.
Volgende week wordt het kouder maar daarna stijgt de temperatuur weer een beetje. Maar tegenwoordig kunnen ze het weer van overmorgen nog niet voorspellen.
Ze zeiden dat we een Horrorwinter kregen nog niks van gezien. We zien wel!

Games: Ik hou wel van een potje game. Ik speel vanalles sport en shooters/schietgames race. Fifa maar ook Call Of Duty, Battlefield vanalles eigenlijk!

Het bowlen was ook wel leuk zag ik. Jammer dat het zover is... Wie had er gewonnen?

Ga zo door met die vlogs man! Is altijd leuk. Of probeer op de achtergrond rond kerst wat kerstmuziek te doen van Sky Radio Christmas Station. Zacht.
Of wat kerstversiering op de achtergrond!

Succes.
Tristen :D

Waar blijft de volgende? Haha nee, het hoeft voor mij niet elke dag. Zo om de 2 of 3 dagen is leuk, anders is de inspiratie zo op denk ik. :p De tips van baassie123 en tristen vind ik trouwens wel erg bruikbaar. :wink:

Ik had trouwens wel verwacht dat iemand een video boodschap terug had.
Ik sta niet graag in de picture....
Toch vind ik dit een goede topic.

Ga zo door......

Even kijken... Een lijstje heb ik al wel, maar besteld heb ik nog niet. Ik twijfel nog over een aantal potten en over de keuze tussen 2x het Buurt Assortiment of 2x de Super 6-19. Ook twijfel ik nog over de Blue Thunder, het tempo is geweldig, maar hij moet voor mij wel echt het volume van de Silver Salute evenaren. Een ding dat al vast staat op mijn lijstje is minimaal 2x tot maximaal 4x de Heavy 5 potten van Dynasty, heb ze al jaren op een rij en het blijven toppers! Ik bestel trouwens bij Vuurwerk Orthen, bij een besteding van >500,- krijg je er 35%, wat een erg nette korting is als je het mij vraagt. Orthen is voor mij ongeveer een half uurtje rijden met de Auto.

Mijn week (vorige week dus) was... Mwa... Ik had een examen week dus dat was af en toe wat stressen maar het is vrij aardig gelukt. De punten die ik tot nu toe terug heb zit geen 1 onvoldoende tussen dus dat is ook weer een geruststelling. Mijn lijstje is al wel af, maar soms verander ik er nog wel wat aan, en vandaar dat ik ook nog niet besteld heb. Datgeen dat er op mijn lijstje staat is vooral voor na 0:00 uur dus sierpotten en pijlen, want het knalspul heb ik nog redelijk wat liggen uit Belgie en nog van vorig jaar. En of m'n lijstje groot is... ik vind zelf van wel. In totaal van alle winkels bij elkaar zit ik op zo'n €700 inclusief kortingen, en exclusief de kortingen zit het tegen de €1000 aan. Ach, het is maar 1 keer in het jaar zullen we maar zeggen. :D

Dit waren m'n antwoorden, had nog niet eerder echt de tijd gehad om er eens goed voor te gaan zitten dus vandaar dat het wat later is. Wat me wel opvalt is dat er minder mensen reageren dan in het begin... Althans in dit topic. Dat vind ik wel jammer want het is erg leuk wat hij doet... Ik zou zeggen neem 5 minuten de tijd en je zorgt voor een hoop extra sfeer in dit unieke topic! :)

Dit komt vooral, omdat ik er te weinig reactie op kreeg. En mede daar door en door tijd gebrek, is het er bij in geschoten. Is er genoeg animo om er eventueel mee verder te gaan? Dat wil ik eerst weten.

Met zo'n 2 weken voor oud en nieuw lijkt het me nog wel erg leuk. Vooral nu kerst voor de deur staat en daarna het ophalen van het vuurwerk enzo.

Maar goed... wat vind de rest hier op het forum?

Back
Bovenaan