Day After 2014

Ook hier alles weer aan kant.

IMG_2704.jpg

IMG_2707.jpg

IMG_2709.jpg

IMG_2710.jpg

IMG_2712.jpg

IMG_2713.jpg

IMG_2717.jpg

IMG_2729.jpg

IMG_2730.jpg

IMG_2732.jpg

Ja ieder jaar zulke cakeboxen daar. Gekkenhuis het heft ook geen nut om vuurwerk daar af te steken want je komt er niet tussen uit haha.

Haha dat hoef je daar inderdaad niet te proberen, er stond nu wel preventief poltite bij. Rond 1.00 uur wel met 10 van bikers, wat ik zo zag. Allemaal genieten van het mooie vuurwerk zullen we maar zeggen. ;)

Zal even gaan kijken of er iemand van mijn familie nog foto heeft gemaakt van alle potten en boxen die er stonden snachts, want de volgende ochtend waren ze allemaal weg :S

Ik denk dat ik om half 5 ging slapen en alles stond er nog, volgende ochtend alles weg.. maar ook gewoon echt weg :bonk:

Opruimen, inladen en naar de milieustraat!

Bijlagen

• opruimen1.jpg
    opruimen1.jpg
    242,1 KB · Weergaven: 0
  • opruimen2.jpg
    opruimen2.jpg
    228,4 KB · Weergaven: 0
day after 3.jpgday after 2.jpgday after 1.jpg
Nog even snel paar foto's gemaakt voordat alles op het vuur ging. helaas niet alles op de foto kunnen krijgen

day after, IMG_4098.jpg tja daar gingen alle potten op. Om 12:00 vloog de vlam er zo weer in, dus de brandstapel was best wel groot.

Ik heb ook nog een positief plaatje van de day after: Wat staat er nog in de schuur????
IMG_4145.jpg

En ziet dat eruit als het weer netjes is ingepakt in dozen klaar voor dec 2015, 13 dozen vol.IMG_4175.jpg

Wat is er nou mooier dan een klein vreugdevuur na het stoken met al je matties en medeliefhebbers.
Ook veel buren kwamen even bedanken voor mn show, was gaaf om het na 5 jaar afwezigheid weer eens in eigen wijk te hebben gevierd.

Back
Bovenaan