Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha dat is een beste berg!
Dit is mn zooitje van afgelopen nacht. alles is perfect af gegaan. wat een klasse bakken waren dit!
Dit jaar voor het eerst Zena boxen in de collectie en die zijn me goed bevallen, staan hun mannetje naast die rubro en royal bakken met flinke burstklappen!
Straat ligt nu bezaaid met die dopjes die in de tubes zaten
Hier dan de eerste ietwat beschaafde foto.. Haha! Wat een bende hierboven zeg!
Al met al een succesvol stookjaar achter de rug. Op 3 tubes van de Midnight Mania na ging alles de lucht in. Heb blijkbaar m'n doorlontkunsten onderschat.
Zo Oudjaar is weer voorbij, man man man wat een avond. Voor het eerst in mijn leven dat de gemeente mijn troep heeft opgeveegd dus helaas geen foto hiervan. Tevens nog een foto van de opbouw van het vreugdevuur op het strand van Scheveningen.
Update: Foto's zijn in klein formaat toegevoegd, zal even tijd moeten vinden om ze hier groter neer te zetten.
Topavond gehad supergoed weer, mooi helder weing wind en ideale omstandigheden alle cakes en doorlontbakken gingen prima door 1 cake viel om en een delicious thunder staakte zijn kunsten na 10 schoten. Mocht de pret niet drukken foto s van rommel heb ik niet want alles is opgeruimd . Hopelijk volgend jaar weer zo n oud en nieuw!!!