Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo, mijn kamer gaat de komende week een goede verandering aan nemen kwa vuurwerk, zo zal er een nieuwe grote plank komen waar ook nieuwe dingen op uitgestald worden..
Gister een hoop nieuwe dingen mogen ontvangen maar na het uitpakken kon het ingepakt worden omdat het anders zo lang verbouwen is..
image
Van de week komen er dus misschien bouw foto's maar sowieso foto's van het eind resultaat! tot dan!!
Dat is een tijdje werk geweest, alles goed zetten.Zo, mijn kamer gaat de komende week een goede verandering aan nemen kwa vuurwerk, zo zal er een nieuwe grote plank komen waar ook nieuwe dingen op uitgestald worden..
Gister een hoop nieuwe dingen mogen ontvangen maar na het uitpakken kon het ingepakt worden omdat het anders zo lang verbouwen is..
image
Van de week komen er dus misschien bouw foto's maar sowieso foto's van het eind resultaat! tot dan!!
Zo Yorick, is de Vuurwerkjunk langs geweest?
Na een dag had werken is het nu toch bijna klaar. op 2 pakketen met dummy pijlen hangt en ligt alles klaar om bewonderd te worden.
Vergleken met de andere foto's is een groot verschil kwa inrichting en hoeveelheden dummie's te vinden!
Als er vragen zijn of opmerkingen zou ik dat graag horen & een reactie achterlaten is altijd welkom en leuk om te lezen!
image
We beginnen met de oude dummie kast. hierop staat nu geen vuurwerk(dummie's meer) maar alleen nog andere spullen, kaarten, artikelen die met vuurwerk te maken hebben.
image
2 nieuwe visite kaartjes die ik tegen ben gekomen, toen ik gister in alle catalogussen het neuzen was omdat Call of duty BO niet wou opstarten!
beetje vage schaduw, door de flits en de lange lens..
image
Een overzichtje met alle visite kaartjes.
image
De dummie verzameling kleine artikelen..
image
nee nee, je bent niet bij een WOK restaurant, gewoon in Davinstyle's slaapkamer...
image
alle dummie's staan nu op een mooie strakke lijn naast elkaar!
image
zomaar een foto van de nu wat kalere vuurwerkhoek, waar alles begon.
image
een foto met 2 pakketjes en 2 vuurpijl pakketjes.
Ook zie je 2 knuffels. moest ze ergens kwijt, en het aapje wat er hangt is een Fight Against CF aapje!
image
nog een plankje met van alles erop!
image
een pijlen hoekje aan de muur!
image
met deze voorlaatste foto sluiten we af. helaas valt op het plastic veel licht maar er zullen binnenkort nog meer foto's van losse producten komen.
image
de laatste foto met links naast de kast een mooie uit de kluiten gewassen romeinse kaars!!
Hopenlijk vinden jullie het mooi geworden & laat rustig een reactie achter!
Groetjes, Yorick/Davinstyle.
He yorick toffe kamer man. Ik heb eventueel nog wel een leuke dummy voor je liggen van een lawinepijl. De superblitz knalrakette
Fotootje
image
Ik doe er zelf niks mee, maar je mag hem gratis hebben van me. Die paar euro verzendkosten betaal ik ook wel voor je.
Kan je je kamer nog mooier maken als hij al is![]()