Davinstyle's vurige foto's

Ziet er leuk uit, hoop bekende dingen die bij jou beter tot z'n recht komen.
Op naar een grotere kamer.:)

1 + 1 = 2 zeggen ze..

dus bij deze:

IMG-20111017-00141.jpg

+

IMG-20111017-00142.jpg

=

IMG-20111017-00138.jpg

Tot volgende keer! :)

Zo, mijn kamer gaat de komende week een goede verandering aan nemen kwa vuurwerk, zo zal er een nieuwe grote plank komen waar ook nieuwe dingen op uitgestald worden..
Gister een hoop nieuwe dingen mogen ontvangen maar na het uitpakken kon het ingepakt worden omdat het anders zo lang verbouwen is..

IMG-20111022-00152.jpg

Van de week komen er dus misschien bouw foto's maar sowieso foto's van het eind resultaat! tot dan!!

Zo, mijn kamer gaat de komende week een goede verandering aan nemen kwa vuurwerk, zo zal er een nieuwe grote plank komen waar ook nieuwe dingen op uitgestald worden..
Gister een hoop nieuwe dingen mogen ontvangen maar na het uitpakken kon het ingepakt worden omdat het anders zo lang verbouwen is..

image

Van de week komen er dus misschien bouw foto's maar sowieso foto's van het eind resultaat! tot dan!!

Zo Yorick, is de Vuurwerkjunk langs geweest?

image

Dat is een tijdje werk geweest, alles goed zetten.
Ik zeg foto's maken. Is lekker sfeervol! :D

Na een dag had werken is het nu toch bijna klaar. op 2 pakketen met dummy pijlen hangt en ligt alles klaar om bewonderd te worden.

Vergleken met de andere foto's is een groot verschil kwa inrichting en hoeveelheden dummie's te vinden!

Als er vragen zijn of opmerkingen zou ik dat graag horen & een reactie achterlaten is altijd welkom en leuk om te lezen! :)

P1110047.jpg

We beginnen met de oude dummie kast. hierop staat nu geen vuurwerk(dummie's meer) maar alleen nog andere spullen, kaarten, artikelen die met vuurwerk te maken hebben.
P1110049.jpg

2 nieuwe visite kaartjes die ik tegen ben gekomen, toen ik gister in alle catalogussen het neuzen was omdat Call of duty BO niet wou opstarten! :p
beetje vage schaduw, door de flits en de lange lens..

P1110051.jpg

Een overzichtje met alle visite kaartjes.

P1110052.jpg

De dummie verzameling kleine artikelen..

P1110053.jpg

nee nee, je bent niet bij een WOK restaurant, gewoon in Davinstyle's slaapkamer...

P1110054.jpg

alle dummie's staan nu op een mooie strakke lijn naast elkaar! :)
P1110055.jpg

zomaar een foto van de nu wat kalere vuurwerkhoek, waar alles begon.
P1110056.jpg

een foto met 2 pakketjes en 2 vuurpijl pakketjes.
Ook zie je 2 knuffels. moest ze ergens kwijt, en het aapje wat er hangt is een Fight Against CF aapje! :)

P1110057.jpg

nog een plankje met van alles erop!

P1110059.jpg

een pijlen hoekje aan de muur! :)

P1110058-1.jpg

met deze voorlaatste foto sluiten we af. helaas valt op het plastic veel licht maar er zullen binnenkort nog meer foto's van losse producten komen.

P1110060.jpg

de laatste foto met links naast de kast een mooie uit de kluiten gewassen romeinse kaars!!

Hopenlijk vinden jullie het mooi geworden & laat rustig een reactie achter!

Groetjes, Yorick/Davinstyle.

Na een dag had werken is het nu toch bijna klaar. op 2 pakketen met dummy pijlen hangt en ligt alles klaar om bewonderd te worden.

Vergleken met de andere foto's is een groot verschil kwa inrichting en hoeveelheden dummie's te vinden!

Als er vragen zijn of opmerkingen zou ik dat graag horen & een reactie achterlaten is altijd welkom en leuk om te lezen! :)

image

We beginnen met de oude dummie kast. hierop staat nu geen vuurwerk(dummie's meer) maar alleen nog andere spullen, kaarten, artikelen die met vuurwerk te maken hebben.
image

2 nieuwe visite kaartjes die ik tegen ben gekomen, toen ik gister in alle catalogussen het neuzen was omdat Call of duty BO niet wou opstarten! :p
beetje vage schaduw, door de flits en de lange lens..

image

Een overzichtje met alle visite kaartjes.

image

De dummie verzameling kleine artikelen..

image

nee nee, je bent niet bij een WOK restaurant, gewoon in Davinstyle's slaapkamer...

image

alle dummie's staan nu op een mooie strakke lijn naast elkaar! :)
image

zomaar een foto van de nu wat kalere vuurwerkhoek, waar alles begon.
image

een foto met 2 pakketjes en 2 vuurpijl pakketjes.
Ook zie je 2 knuffels. moest ze ergens kwijt, en het aapje wat er hangt is een Fight Against CF aapje! :)

image

nog een plankje met van alles erop!

image

een pijlen hoekje aan de muur! :)

image

met deze voorlaatste foto sluiten we af. helaas valt op het plastic veel licht maar er zullen binnenkort nog meer foto's van losse producten komen.

image

de laatste foto met links naast de kast een mooie uit de kluiten gewassen romeinse kaars!!

Hopenlijk vinden jullie het mooi geworden & laat rustig een reactie achter!

Groetjes, Yorick/Davinstyle.

Sow volgens mij kan er niks meer bij. Of je moet al met opstapelen beginnen :p.
Er zal nooit iemand zijn die zou zeggen wta een saaie kamer! Waarschijnlijk zegt iedereen als ze binnen komen 'Wow!'
Ga je ook nog inzoomen op de pructne deed je eerst ook volgens mij?
Groetjes Tristen :)

He yorick toffe kamer man. Ik heb eventueel nog wel een leuke dummy voor je liggen van een lawinepijl. De superblitz knalrakette

Fotootje

DSC01008.jpg

Ik doe er zelf niks mee, maar je mag hem gratis hebben van me. Die paar euro verzendkosten betaal ik ook wel voor je.
Kan je je kamer nog mooier maken als hij al is :D

Ik zou ff niks met de post verzenden hahahahha, ligt wat gevoelig deze dagen :p

wel tof van je dat je het hem gratis aanbiedt :-)

het is een dummy he zullen ze zelf ook wel zien als ze hem openmaken:D
Maar geen probleem man als ik hem er blij mee kan maken:)

He yorick toffe kamer man. Ik heb eventueel nog wel een leuke dummy voor je liggen van een lawinepijl. De superblitz knalrakette

Fotootje

image

Ik doe er zelf niks mee, maar je mag hem gratis hebben van me. Die paar euro verzendkosten betaal ik ook wel voor je.
Kan je je kamer nog mooier maken als hij al is :D

oké, zou ik echt super vinden! super leuke aanwinst voor de verzameling!! :blink:

Heej yorick oke top. stuur via pm even je adres gegevens doe ik hem morgen op de post.
Zodra je hem een plekje op je kamer gegeven hebt zet hier dan even een foto neer:D

Back
Bovenaan