Davinstyle's vurige foto's

YorickT

VWC lid
Hallo,

Bij deze een topic van mij waar al mijn vuurwerk geralteerde foto's in zullen komen.. we beginnen de eerste post met foto's van mijn kamer..

DSC00061.jpg

hier hebben we de witte (dummy kast)

DSC00062.jpg

het gedeelte boven de kast

DSC00063.jpg

:D

DSC00064.jpg

posters, plaatjes, dummy's, folders, wat heb ik niet op m'n kamer?

DSC00065-1.jpg

een groot spandoek, waar ik nog een aantal grotere op zolder heb liggen, helaas geen plaats om ze op te hangen..

Binnekort meer foto's!

Laat gerust een reactie achter :)

Groetjes, Yorick

Super vette kamer mooi spul vooral de Toy Story elien en de oldskool muziek boxen:p
maar boven aan staat wel de dumies

Gr Wouter

Vandaag gaan we iets dichter op de dummy kast kijken en verschillende interessante vakken bezoeken.

IMG-20110630-00042.jpg

de linker boven kant met wat kaarten en single shots (Echte)

IMG-20110630-00043.jpg

de rechter bovenkant, met opvallend 2 visite kaartjes van Wim van Rubro vuurwerk en van Nick oftewel Cameo van het vuurwerk museum :) Eigenlijk ligt er normaal ook nog een brief van Nick maar die ligt op m'n buro nu.

IMG-20110630-00039.jpg

wat klein grut in een vak, allemaal echt en geen dummy's dus..

IMG-20110630-00037.jpg

dit is dan wel weer een dummy..

IMG-20110630-00038.jpg

mijn grote trots, een shell doosje van SE fireworks.

Binnekort zullen er meer foto's komen van onderanderen foto's, Oud en nieuw.. en wie weet nog meer!

heb je een verzoekje, of een tip laat hem gerust achter, en andere reacties zijn ook altijd leuk om te lezen!

ik ga jullie om de paar dagen een gedeelte van de dummy kast laten zien en daar iets verder op inzoomen.

vandaag beginnen we met de 'visite' kaartjes en een aantal stickers (denk ik dat het waren, zijn al zo oud dat ze bijna breken :') )

Verder heb ik de kast opnieuw ingericht zijn er nieuwe dummy's en komen er binnekort ook foto's van vuurwerkshows hier te staan.

ik heb ook besloten dat al het echte vuurwerk wat er lag nu definitief er niet meer komt. alles wat je ziet is geschoten, nep of leeg.

foto's willen niet verzonden worden via e-mail van telefoon naar PC. foto's komen waarschijnlijk morgen.

Die 'VUURWERK CREW' nummerplaat is gaaf! :) Zelf laten maken, of... ?
Een echte freak kamer Yorick, leuk man!

Zijn dat van die platen die ze op kermis kan laten maken?
Dat je kleur uitkiest en bord uitkiest enz? Of speciale zaak?

schaamteloze copie-paste

ik ga jullie om de paar dagen een gedeelte van de dummy kast laten zien en daar iets verder op inzoomen.

vandaag beginnen we met de 'visite' kaartjes en een aantal stickers (denk ik dat het waren, zijn al zo oud dat ze bijna breken :') )

IMG-20110908-00101-1.jpg

hier vinden we eerst het overzichtje.

IMG-20110908-00102.jpg

denk dat dit geen uitleg nodig heeft?

IMG-20110908-00105.jpg

shotgun fireworks

IMG-20110908-00103.jpg

staat er vaag op (verander z.s.m voor een nieuwe)

IMG-20110908-00106.jpg

dominator fireworks

IMG-20110908-00104.jpg

ook een bekende neem ik aan.

Ik heb ook nog een grotere foto van de brief die er ligt van het vuurwerk museum. maar ik heb besloten hem niet online te zetten aangezien er voor mij een emotionele waarde aanhangt door de mooie woorden van nick en ik die gewoon liever voor mezelf houd.

Groetjes, en tot het volgende deel.

Reacties zijn altijd leuk en altijd welkom:)

Geweldige foto's.
Jij zal iedere avond wel lekker slapen:p.
Ben benieuwd naar je nieuwe update.

Aangezien volgende week de dummy collectie uitgebreid word laten we de dummy kast even buiten beschouwing.

Ondertussen ben ik wel druk bezig met andere dingen en een previeuw kan vast geen kwaad!

IMG-20111016-00135.jpg

Aangezien volgende week de dummy collectie uitgebreid word laten we de dummy kast even buiten beschouwing.

Ondertussen ben ik wel druk bezig met andere dingen en een previeuw kan vast geen kwaad!

image

Een leuk starkids projectje zie ik!:)
Vergeet je niet de starkids ergens op te lijmen, anders vallen ze erg snel om namelijk:wink:

Back
Bovenaan