Daders vuurwerkaanslag staan op beeld

zijn ze al jaren mee bezig resultaat is wat we nu zien.nee ik blijf bij mijn mening balk vrije foto's en heel hard straffen bv vuurwerk Door brieven bus gelijk stellen aan aanslagen en niet aan een dagje papier prikken.

Noorwegen doet het nog beter dan Nederland, hier is het effect dan ook duidelijker. Recidivisme van zo'n 20% ten opzichte van de 50+% in de USA.
Rehabiliteren werkt gewoon beter, al voelt het tegenstrijdig.

Bron over naming and shaming:
https://www.washingtonpost.com/outl...21fe0588340_story.html?utm_term=.0c81ac8f1571

Bron over recidivisme en gevangenis systeem in Noorwegen:
https://www.theguardian.com/society/2013/feb/25/norwegian-prison-inmates-treated-like-people

We gaan nu wel een beetje off topic, dus ik laat het hierbij.

Je moet ten alle tijden jezelf kunnen beheersen. Al weten we niet alles, het lijkt me sterk dat deze idioten hier een "goede" reden voor hadden.
Eens

Verhaal van Torr wekt toch een beetje de indruk van:
Misschien hadden ze echt heel erg ruzie. En misschien hadden die mensen echt hele erge dingen gedaan. En in dat geval dan snap ik het misschien wel een beetje.......

@Torr, als het je echt alleen om de motivatie van het gooien te doen is, hou je betoog dan simpel, iets als:

Toch ben ik benieuwd naar waarom ze het gedaan hebben.

Zoiets.

@Torr, als het je echt alleen om de motivatie van het gooien te doen is, hou je betoog dan simpel, iets als:

Toch ben ik benieuwd naar waarom ze het gedaan hebben.

Zoiets.

Waarom, ik zeg en vermeld gewoon hoe ik er over denk, als je daar moeite mee hebt dan lees je het toch niet :devil:

We lezen inderdaad hier 1 kant, en nogmaals die keur ik niet goed. Maar gefrustreerde mensen kunnen rare sprongen maken.

Nee ik keur het dus absoluut niet goed, maar ik kan me best voor stellen dat er misschien iets speelt en dat je ten einde raad bent en mensen die je heel lang dwars zitten terug te pakken. Dat dit geen goede manier is staat natuurlijk als een paal boven water. maar mensen die gefrustreerd zijn, kunnen rare dingen doen. Misschien was dit zo iets ?

Gefrustreerde mensen kunnen inderdaad rare sprongen maken. En als je om een 1 of andere reden een Cobra6 voorhanden hebt. Tja, dan kun je tot zo'n daad komen. Maar dit had net zo goed een ander voorwerp/wapen kunnen zijn en dan hadden we hier geen discussie.

Wat betreft het verlaten van het forum. Dat slaat nergens op. Iedereen is het er wel mee eens dat deze daad, om welke reden dan ook, fout is.

Back
Bovenaan