Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Yes..! Het is weer september, traditioneel de start van het nieuwe vuurwerkseizoen!
Ik heb weer een lading filmpjes van afgelopen jaarwisseling, welke ik graag met jullie wil delen. Het was een zeer toffe editie, mede dankzij de derde prijs die ik met de prijsvraag van Evolution won.
Jullie zullen hier dus in ieder geval alle Evolution Fireworks producten van afgelopen jaar voorbij zien komen!
Collectie 2014 - 2015
De aftrap dit weekend is een Duro met de Salute van Wolff er achteraan. Volgens mij één van de laatste exemplaren die nog in omloop waren en voor een mooie prijs op de kop kunnen tikken. Hij knalde in ieder geval erg lekker om 18.00 uur!
De camera had wat moeite met scherp stellen, maar zet het geluid maar lekker hard.
Vandaag zie je de opening van het feest om 00.00 uur. De Blue Thunder van Evolution Fireworks (productie 2013) geschoten met de Concerto Rosso van Wolff. Lekkere cakes en vooral mooie harde salutes in deze eerste batch Blue Thunder!
Excuses dat de camera iets te dicht op het geweld stond..
Fijn weekend!
Als eerste een projectje Fuego's gevolgd door de Wall of Gold XXL. De Fuego's staan niet goed op, de cameraman was een tikkeltje verrast.. Wall of Gold deed het hier erg goed, stond ook lekker dichtbij voor een overweldigend effect. Tip: kijk even in HD.
Tweede is de Light of Heaven 2.0. Mooie kleuren, maar het tempo had van mij persoonlijk iets lager mogen liggen. Snake tail was wel heel sierlijk!
Vandaag een klassieker('tje). Een cake met diverse effecten en wanneer je hem voor een mooi prijsje op de kop kan tikken, zeker een aanrader voor erbij.
Vorig weekend overgeslagen, dus hierbij een dubbele voor deze week.
Forty Four (44) van Royal Fireworks. Gratis gekregen bij mijn bestelling. Helaas was deze door een slaperige of gemakzuchtige Chinees in elkaar gezet.. Geen gouden boeketten te bekennen, maar de harde burst maakte het voor mij een beetje goed. Maar wel jammer, want ik had me wel verheugd op het goud met de gekleurde sterren.
Daarna de Mount Tai van Pangu gevolgd door de Ice Queen (2014 productie) van Evolution Fireworks. Dezecake heeft een mooi oplopend tempo en een bijzondere blauwe kleur!
Ja wij zijn op een bepaald moment ook verschoven met de stookplek. Toen kon de camera op een boom en huizen scherp stellen. Latere video's worden dan ook beter.
Ik wil iedereen via deze weg een zeer goed en voorspoedig nieuwjaar wensen!
Na een zeer mooie nacht, toch nog even dit topic afvullen met de video´s van de vorige jaarwisseling..
Door het vele werken de afgelopen week niet aan toegekomen helaas.
The Legacy - Zena Vuurwerk & Event Cake 2 - Rubro Vuurwerk
Gate of Heaven 2 & 4 + Sixty Four (64) - Royal Fireworks
Wall of Silver (2013 versie) - Evolution Fireworks & New Moon - Royal Fireworks