Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij de film tijdens de demo van Plaggenmarsch. Als dit de 2015 versie is dan knalt hij alle cakes eruit. Was de mooiste van de avond. Dit was bij windkracht 8
Waarom is dat flouw.
Wolff garandeerd dat het ut zelfde productbis.
Wat maakt een naam dan nog uit.
Als ik de stars over paris in mijn folder eifel topper noem en ik lever het zelfde product wat is er dan verkeerd aan?.
Alleen de naam is anders..
Ik zou zeggen"
Tsja boeiuhh.
Je koopt een ct dus je verwacht een ct en niet een rage dan maakt het niet uit dat die hetzelfde is! Als ik een broek koop van bv pme krijg ik toch ook geen plm omdat dat dezelfde is![]()
Inhoud zal gelijk zijn ben ik van overtuigd ma waarom niet vermelden dat je een rage of andere omlabeling verkoopt en dat deze gelijk is aan de ct
Ook ons heeft Wolff gegarandeerd dat de Rage 100% identiek is aan de cruel traction 2015 versie. Ditzelfde geldt voor de black cobra 120.
Geen verrassing zoals ik al zei, maar wel een geruststelling voor de paniekzaaiers!
Vuurwerk blijft toch een prachtig iets he!
Stel je voor dat je kaneelijs koopt bij de ah en je komt op kerstavond erachter dat een chinees er aardbeienijs in gedaan heeft![]()
![]()
In Breda hebben ze in ieder geval een flinke voorraad staan.
![]()
Mooi om ze te zien staan,volgende week woensdag kom ik er 1 ophalen