Cruel Traction

Waarom is dat flouw.
Wolff garandeerd dat het ut zelfde productbis.
Wat maakt een naam dan nog uit.
Als ik de stars over paris in mijn folder eifel topper noem en ik lever het zelfde product wat is er dan verkeerd aan?.
Alleen de naam is anders..
Ik zou zeggen"
Tsja boeiuhh.

Het enige wat verstandig KAN zijn, is melden dat je de rage levert en dat dit exact hetzelfde product is als de Cruel Traction.
Een gemiddelde klant zal denken: Huh? Ik bestel een CT en krijg de Rage geleverd.
Dus puur om verwarring te voorkomen zou ik het altijd vermelden.

Heb dit jaar oude en nieuwe Cruel Tractions gezien en ook de Rage.
Ze zijn gewoon erg sterk!

De oude CT had niet de multicolor cake. 1 nieuwe ook niet, de andere wel. Dus wat 3xh/Remco zegt over de batches lijkt te kloppen.

Je koopt een ct dus je verwacht een ct en niet een rage dan maakt het niet uit dat die hetzelfde is! Als ik een broek koop van bv pme krijg ik toch ook geen plm omdat dat dezelfde is:bonk:

Waarom is dat flouw.
Wolff garandeerd dat het ut zelfde productbis.
Wat maakt een naam dan nog uit.
Als ik de stars over paris in mijn folder eifel topper noem en ik lever het zelfde product wat is er dan verkeerd aan?.
Alleen de naam is anders..
Ik zou zeggen"
Tsja boeiuhh.

Zal mij persoonlijk een worst wezen als de inhoud maar hetzelfde is. Wolff heeft wel meer dezelfde cakes met andere labels om zo meerdere handelaren in dezelfde regio te kunnen bedienen. Cruel Traction/Cobra 120/Rage , wat maakt dat nu uit. Als de uitwerking maar hetzelfde is.

Inhoud zal gelijk zijn ben ik van overtuigd ma waarom niet vermelden dat je een rage of andere omlabeling verkoopt en dat deze gelijk is aan de ct

ik had vorig jaar de black cobra 120 en ik kan je verzekeren dat de inhoud precies hetzelfde was, dat zal dit jaar niet anders zijn.

Inhoud zal gelijk zijn ben ik van overtuigd ma waarom niet vermelden dat je een rage of andere omlabeling verkoopt en dat deze gelijk is aan de ct

Crual traction is een bekendere naam, en als er bijbesteld word krijg je het label wat nog voorradig is.

In Breda hebben ze in ieder geval een flinke voorraad staan.

302uqv8.jpg

Ook ons heeft Wolff gegarandeerd dat de Rage 100% identiek is aan de cruel traction 2015 versie. Ditzelfde geldt voor de black cobra 120.

Geen verrassing zoals ik al zei, maar wel een geruststelling voor de paniekzaaiers!

Voel me in deze toch enigszins aangesproken door je laatste zin. :wink:
Maar goed, dat even buiten beschouwing gelaten ging het me gisteren vooral om het feit dat als je nu dus de CT/Rage/Black Cobra 120 besteld hebt je niet helemaal zeker kunt zijn van inhoud aangezien er in de 2015 batch varianten zitten met een veranderde 2e/4e cake maar ook versies met de originele effecten.

Het feit dat de Rage, CT en Black Cobra uit 2015 dan allemaal identiek aan elkaar zouden zijn doet geen afbreuk aan de veranderde inhoud! De multicolour peonie mag dan goed uitgewerkt zijn maar is imo lang niet zo sierlijk en groots als in de CT, Rage en Black Cobra van vorig jaar. Dáár ging het me vooral even om.

En of er dan Rage of Cruel Traction op staat kan me natuurlijk gestolen worden, als die bak maar gewoon doet wat 'ie moet doen! Heel even leek het er namelijk op dat de Rage andere uitwerkingen dan de CT gehad zou hebben. Dan blijkt nu dan niet zo te zijn. De getoonde effecten zitten gewoon in het overgrote deel van de nieuwste 2015 batch, ongeacht het labeltje.

Op pagina 53 staat een filmpje van de crual van dit jaar en die lijkt dus totaal niet op de rage !
Vergelijk de filmpjes maar.

Verder is het een een kwestie van smaak welke je mooier vind

Vuurwerk blijft toch een prachtig iets he!

Stel je voor dat je kaneelijs koopt bij de ah en je komt op kerstavond erachter dat een chinees er aardbeienijs in gedaan heeft :bonk: :p

Vuurwerk blijft toch een prachtig iets he!

Stel je voor dat je kaneelijs koopt bij de ah en je komt op kerstavond erachter dat een chinees er aardbeienijs in gedaan heeft :bonk: :p

Vorige week kocht ik een pak Pickwick theezakjes, smaakje kaneel. Toen ik de verpakking thuis openmaakte zaten er zakjes in waarop stond zoethout. Echter, daarin zaten gewoon zakjes kaneelthee. Het ziet er anders uit, je verwacht iets anders maar puntje bij paaltje is het gewoon precies het zelfde.

Back
Bovenaan