Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heeft China Red toevallig ook een omlabeling van de Exodus beschikbaar? Zou top zijn imo.
ik lees veel over vonk overslag, kartonnetjes die door branden etc
ik heb nog nooit een doorlontbox/cakebox gehad en heb nu 2x de crual traction 2014 versie besteld
nu wil ik dat deze mooi af gaan en in 1 stuk door lopen, dus geen pauzes. ben erg bang op vonk overslag/doorbranden zat zelf te denken de blokjes in te pakken met aluminiumfolie? of misschien kartonnetjes tussen de blokjes te doen. hoop dat er wat mede freaks zijn die me willen helpen
ik lees veel over vonk overslag, kartonnetjes die door branden etc
ik heb nog nooit een doorlontbox/cakebox gehad en heb nu 2x de crual traction 2014 versie besteld
nu wil ik dat deze mooi af gaan en in 1 stuk door lopen, dus geen pauzes. ben erg bang op vonk overslag/doorbranden zat zelf te denken de blokjes in te pakken met aluminiumfolie? of misschien kartonnetjes tussen de blokjes te doen. hoop dat er wat mede freaks zijn die me willen helpen
Ik heb nog nooit vonkoverslag gehad, bij geen enkele cakebox.
Zorg ervoor dat de lonten niet vrij in de lucht hangen zeg maar, dus bijvoorbeeld wegwerken laag tussen de cakes in. Eventueel alufoli over de lonten. Zitten de lonten hoog op de cake, een stanleymesje doet wonderen![]()
Ik had gedaan wat hierboven staat maar nogsteeds vonkoverslag. Je zou kunnen ovewegen om ze ipv in een vierkantvorm(2x3) in een streep(1x6) te zetten. Dan is het onmogelijk om vonkoverslag te krijgen.
de crual traction/black cobra 120 was vorig jaar erg goed, te goed zelfs..
heb gehoord dat de versie van dit jaar (nieuwe batch) een stuk minder goed zal presteren
als je de versie van vorig jaar kunt krijgen zou ik hem zeker nemen
heb gehoord dat de versie van dit jaar (nieuwe batch) een stuk minder goed zal presteren