Knalgoedvuurwerk
VWC lid
Nou Magnolia hij presteerde echt heel goed hoor! Maar een kritische blik mag altijd natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik wacht nog ff met mijn commentaar want als je zo n box single schiet krijg je al een heel ander beeld .
Dit is zeker een mooie bak. Toch het adviesprijs vind ik aan de hoge kant.
Wat een prachtige box, de keuzes worden lastig dit jaar.
Complimenten voor je film ook, de kleurweergave is echt super. Wat voor camera gebruik je?
Had een Canon XF300 van m'n werk kunnen lenenPrima camera.
![]()
Wat een machtig mooie box! Was dit productie?
Wordt lastig kiezen met al die mooie boxen dit jaar...
Ik heb mij door betrouwbare bron laten vertellen dat het samples waren op de winkeliersdemo die in juni geproduceerd zijn.
De cruel traction zou wel eens een productiecake kunnen zijn, doordat deze box eigenlijk als reservebox geproduceerd werd. Nadat deze bak getest was , was hij zo goed bevonden dat hij geshowd werd op de winkeliersdemo. Ook hier waren de reacties zo enthousiast dat Wolff heeft besloten deze box toch in het assortiment op te nemen. Aanvankelijk waren er maar circa 100 geproduceerd en na het peilen van de belangstellingen werd duidelijk dat er zeker 600 af te zetten zijn. De productie is dus flink opgeschroefd en hij zal bij veel winkeliers in de winkel liggen. Echter zullen jullie hem niet in de krantjes tegenkomen omdat die al samengesteld waren toen deze box nog als reserve zou dienen...