Cruel Traction

ik wacht nog ff met mijn commentaar want als je zo n box single schiet krijg je al een heel ander beeld .

Hier kunnen wij als kenner toch wel behoorlijk door heen kijken toch, zo op het oog vind ik het iig een zeer interessante box met volle uitwerkingen, snel, goede burst en geneoeg variatie er in.

Geweldig deze box! :D Slokt direct wel een groot deel (de helft) van mijn budget op dit jaar maar dan heb je echt kwaliteit :D En daar ga ik voor dit jaar :)

Ziet er heel gaaf uit ! Mag ik bij deze alvast een windstille oud en nieuw bestellen ? Wat blijven die effecten mooi lang hangen zo ....

dit is echt een geweldige box!!!

en dan te bedenken dat dit op 50? 60? meter is gefilmd en je er in de straat mischien 15 meter vanaf staat

Hmm.. De Black Cobra 120 is duidelijk een omlabeling van deze bak. Precies exact aantal cakes, shots en ook wanneer je beide filmpjes kijkt dezelfde effecten. Echter, dit vraag ik mij nu wel af, indien het slechts een omlabeling betreft, waarom is de Black Cobra 2x zo snel als de Cruel Traction? Eigenlijk te snel als je het mij vraagt. Of was hier sprake van verkeerd doorlonten of zo? Wie dit weet mag het zeggen (geen speculatie a.u.b.)

Maar even terug te komen op de Cruel Traction zelf. Dit is echt een geweldige box, daar steel je wel de show mee! :)

Laatst bewerkt:
Wat een prachtige box, de keuzes worden lastig dit jaar.

Complimenten voor je film ook, de kleurweergave is echt super. Wat voor camera gebruik je?

Had een Canon XF300 van m'n werk kunnen lenen :) Prima camera.

canon_xf300.jpg

Ik heb mij door betrouwbare bron laten vertellen dat het samples waren op de winkeliersdemo die in juni geproduceerd zijn.

De cruel traction zou wel eens een productiecake kunnen zijn, doordat deze box eigenlijk als reservebox geproduceerd werd. Nadat deze bak getest was , was hij zo goed bevonden dat hij geshowd werd op de winkeliersdemo. Ook hier waren de reacties zo enthousiast dat Wolff heeft besloten deze box toch in het assortiment op te nemen. Aanvankelijk waren er maar circa 100 geproduceerd en na het peilen van de belangstellingen werd duidelijk dat er zeker 600 af te zetten zijn. De productie is dus flink opgeschroefd en hij zal bij veel winkeliers in de winkel liggen. Echter zullen jullie hem niet in de krantjes tegenkomen omdat die al samengesteld waren toen deze box nog als reserve zou dienen...

Ik heb mij door betrouwbare bron laten vertellen dat het samples waren op de winkeliersdemo die in juni geproduceerd zijn.

De cruel traction zou wel eens een productiecake kunnen zijn, doordat deze box eigenlijk als reservebox geproduceerd werd. Nadat deze bak getest was , was hij zo goed bevonden dat hij geshowd werd op de winkeliersdemo. Ook hier waren de reacties zo enthousiast dat Wolff heeft besloten deze box toch in het assortiment op te nemen. Aanvankelijk waren er maar circa 100 geproduceerd en na het peilen van de belangstellingen werd duidelijk dat er zeker 600 af te zetten zijn. De productie is dus flink opgeschroefd en hij zal bij veel winkeliers in de winkel liggen. Echter zullen jullie hem niet in de krantjes tegenkomen omdat die al samengesteld waren toen deze box nog als reserve zou dienen...

ben benieuwd met welke betrouwbare bronnen jij gesproken hebt :-)

Back
Bovenaan