Crown Total Event Box [Uitloop] [Uitloop]

Echt een geweldige verzameling van potten. Qua prijs weet ik niet of ik hem ga halen, maar als ik het budget bij elkaar krijg gaat het hem misschien wel worden.

Al die gouden effecten en vooral die tweede doos vind ik echt geweldig!

Ook deze box vind ik echt een juweeltje heb net het filmpje mogen aanschouwen bij de buurman op FPM maar dit is werkelijk een topbak en samen met de Magnifico van de Vittali collectie zit dit op de proffessionele lijn in mijn ogen. Alleen de prijs zal wel over onderhandeld moeten worden denk ik...

Bij Vuurwerkgigant Franeker Supremo Box gratis.
Ook deze box vind ik echt een juweeltje heb net het filmpje mogen aanschouwen bij de buurman op FPM maar dit is werkelijk een topbak en samen met de Magnifico van de Vittali collectie zit dit op de proffessionele lijn in mijn ogen. Alleen de prijs zal wel over onderhandeld moeten worden denk ik...

De prijs van € 349,00 die hier al eerder is genoemd klopt, in de folder van de driesprong staat hij namelijk ook voor die prijs.
Voor dat geld koop ik toch liever losse cakes of snders 2 x het New Years Topper Box van pyrostar ( broekhoff ), dan heb je in het totaal zestien cakes.

Ik vind het een goeie box met een diversiteit aan effecten en kleuren.En ik snap dat iets wat tegen de professionele kant aanzit,ook geld kost.Maar 349 euro?Persoonlijk vind ik de prijs toch aan de hoge kant en denk dat de normale consument dit niet zo snel zal aanschaffen,maar liever voor die prijs losse cakes of een goedkopere box aanschaft.Zelfs voor een freak als mij is dit toch iets te gortig qua prijs.
Ben benieuwd wie wel deze box kopen:rolleyes:.

Zojuist besteld als vervanger van de GOE, Natuurlijk is dit geen directe vervanger maar ik neem de gok met 35% korting en ik verwacht veel moois hiervan! Doorlonten is ook nog een idee:idea:

Ook ik heb deze maar besteld als vervanger van de GOE. Ik baal nig steeds dat ik de GOE niet kan krijgen dit jaar, maar hopelijk is dit een beetje een waardige vervanger. Wat denken jullie er van??

Ook ik heb deze maar besteld als vervanger van de GOE. Ik baal nig steeds dat ik de GOE niet kan krijgen dit jaar, maar hopelijk is dit een beetje een waardige vervanger. Wat denken jullie er van??

Het is een waardige vervanger, hij is alleen wel een flink stuk duurder.

Bij Orthen hebben ze hem nog op voorraad. Had vanmiddag een van het het Orthen team gesproken en die vertelde me dit :)

Zeer mooi gevarieerd pakket! Hij had hier bij ons in de straat echte grote boeketten. Vooral de waaiers waren super. Aanrader dit pakket mits je het met korting kunt krijgen!

Back
Bovenaan