Crown King [Uitloop]

ivivuurwerk

VWC lid
Artikelnummer: 846
Artikelnaam: Crown King
Bruto Gewicht: 750 gram
Netto Kruitgewicht: 250 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schoten gouden palmbomen die van links naar rechts worden afgevuurd, afsluitend met 3x5 schoten
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: Van 60,- voor 40,- euro
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jawel, maar hier (nog) niet gepost, ook geen topic. Komt misschien wel, zeker nu het onder de aandacht is gebracht ;)

Ruben zij dat hij ook op de demo is geschoten. Ruben zal wel snel met het filmpje komen..

Niet dat je er veel aan hebt omdat er 10 waaiers worden geschoten:S. Dus moeilijk te zien maarja heb je een beetje het idee wat het doet:)

Laatst bewerkt:
mag ik nog wat flauws zeggen? 't Is de Brocade Pine in een ander jasje :wink: zoek het topic+filmpje dus onder 't kopje "Pyrostar" :)

ja volgens mij wel, heb het alleen denk ik op een ander forum gelezen! Maar kan het je niet zeker zeggen aangezien er 10 tegelijk de lucht in gingen

de eerste twee rijden stept ie, en daarna spuwt ie ze uit in een hele rij. Of het nu de brocade pine is of niet, ik vond het een aanrader!

Ook een mooie cake maar wat veel ook zeggen beetje onoverzichtelijk op t filmpje dat ze 10 te gelijk afsteken. maar eigenlijk ook wel logish want dan zijn mensen sneller geneigd t product te kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
K heb vannochtend t filmpje gezien. k vind het 40 euro wel waard. Want k denk dat 1 zo'n waaierbox ook al prachtig is. wat vinden jullie? hoor graag jullie mening mensen.

Laatst bewerkt:
K heb vannochtend t filmpje gezien. k vind het 40 euro wel waard. Want k denk dat 1 zo'n waaierbox ook al prachtig is. wat vinden jullie? hoor graag jullie mening mensen.

En of die mooi is. Maar ik koop hem alleen als die inderdaad 40 euro kost bij me broekhoff dealer, anders vind ik hem te duur.. Helaas..

Laatst bewerkt:
:bonk:60 Euro voor een cake met maar 250gr pts!!!!! is gewoon schandalig te noemen.
Dit is echt way over de top,Voor dat geld heb je dan echt wel meer en betere producten op de markt.

maar hij is dus €39,95 en geen 60euro...

Inderdaad kost nu 40 euro dus ik zie geen probleem. of er nu 250 of 500 gram kruit in zit het gaat mij om de effecten en kwaliteit van t product. en zo te zien zit dat wel goed bij deze crown king. groeten mustang

Hier zie je wat mogelijk is met 10 gram, waarom maken ze niet meer van dit soort cakes in I shape? Een salvo van 10x5 ofzo, ik had het wel geweten :p

Echt een mooi effect bij deze waaier.
Jammer genoeg zie je nog niet goed hoe het effect daadwerkelijk is, omdat hij per 3 wordt geschoten. (gemiste kans in mijn ogen)

Je kan pas je klanten overtuigen denk ik als hij single wordt geschoten. Ben benieuwd....

denk dat deze zeker de moeite waard is! ben benieuwd naar het eerste filmpje dat hij per 1 word geschoten. als er ruimte in m'n budget is zit deze er zeker bij!

Back
Bovenaan