Crown Jewel *Nieuw 2025*

the cigarman

VWC lid
Kroon Juwelen.jpg
Artikelnummer: 3750
Artikelnaam: Regal Inferno
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 120 gram
Aantal Schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: De Crown Jewel laat de lucht dansen met zwemmende sterren in rood, groen en geel. Twintig knallende schoten die samen een fonkelende kroon vormen.
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: Info volgt
Adviesprijs: € 15,-

Ik vind hit effect heel grappig.
Ik heb zelfs het plan... gne gne om er 2 te bestellen voor de komende jaren.
Maar, ik ben een beetje bang dat dit artikel hetzelfde gaat worden als the blue falling spirits van Evo.
China filmpje oogte heel spannend maar in het echt viel dat artikel tegen.

Edit.
Ik heb even in de topic gekeken in de Blue Falling Spirits. Meer info: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/blue-falling-spirits-uitloop-2017.29552/
De Blue Falling Spirits kostte in 2015 € 30,00, volgens mij later € 32,50.
De Crown Jewels kost nu € 15,00 en voor die prijs wil ik het wel gokken.
En de winkel waarbij ik wil bestellen, daar kan je dit artikel voor niks bestellen omdat je bij vuurwerk toppers een gratis artikel kan kiezen.
En aangezien ik nog een aantal van die fonteinen wil bestellen...

Laatst bewerkt:
Ik vind hit effect heel grappig.
Ik heb zelfs het plan... gne gne om er 2 te bestellen voor de komende jaren.
Maar, ik ben een beetje bang dat dit artikel hetzelfde gaat worden als the blue falling spirits van Evo.
China filmpje oogte heel spannend maar in het echt viel dat artikel tegen.

Edit.
Ik heb even in de topic gekeken in de Blue Falling Spirits. Meer info: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/blue-falling-spirits-uitloop-2017.29552/
De Blue Falling Spirits kostte in 2015 € 30,00, volgens mij later € 32,50.
De Crown Jewels kost nu € 15,00 en voor die prijs wil ik het wel gokken.
En de winkel waarbij ik wil bestellen, daar kan je dit artikel voor niks bestellen omdat je bij vuurwerk toppers een gratis artikel kan kiezen.
En aangezien ik nog een aantal van die fonteinen wil bestellen...
Dan mag je wel flink wat fonteinen bestellen, wil je aan 15€ gratis vuurwerk komen. En dan gaat je lont, bril en tasje (0,50, elders 0,10) er nog vanaf. Ik vind het maar een flutactie en dan zeg ik het netjes.

Hmm die had ik nog wel bij m'n order willen hebben, de naam deed aloude brocade/kamuro crown vermoeden maar niet dit... Mss in losse verkoop nog ff meepikken

Ontopic. Zag er 20mm bij staan, dan gaan met een dergelijk vernieuwend effect bij mij gelijk de alarmbellen af.

Is het WYSIWYG dan is het echt een topper voor 15€.

Dan mag je wel flink wat fonteinen bestellen, wil je aan 15€ gratis vuurwerk komen. En dan gaat je lont, bril en tasje (0,50, elders 0,10) er nog vanaf. Ik vind het maar een flutactie en dan zeg ik het netjes.
En dan zit dit item wrs ook nog niet tussen de verplichte keuzemogelijkheden... 😝

Zat net even te checken op de site van de plaatselijke WTF dealer. Die (verplichte) vuurwerkbril is al 1,99 van het gratis vuurwerkbudget haha, wat een grap.

Back
Bovenaan