Crossette Switch

Crossettes zijn nooit mijn favoriet geweest, maar dit jaar toch meerdere items gezien en zo ook deze cakes, ze waren prachtig met die felle kleuren.
Hierboven ook mooie combinaties ermee gemaakt, met name met die chry crackling spreekt mij dan toch aan.

Mooie felle kleuren van deze cakes. Bleven ook aardig staan met windkracht 5.
Overbuurman stak tegelijkertijd een dikke box af.

Mooie felle kleuren van deze cakes. Bleven ook aardig staan met windkracht 5.
Overbuurman stak tegelijkertijd een dikke box af.

Naja dan weet je in ieder geval dat de crossette switch en de paranoid 2 geen ideale combinatie is om tegelijkertijd te schieten :p
Je ziet wel mooi het verschil hoe de effecten zich houden bij veel wind. De crossette switch doet het veel beter dan het goud van Funke.

Had er nog 1 liggen van afgelopen jaar. 1 van de beste crossette cakes, zeker als je er 1 zoekt zonder tail. Zit ook nog best wat kracht achter, ze ploppen niet echt en dat zie je ook wel aan de spreiding.

Dacht dat ik het goed gecheckt had, maar blijkbaar aan het reservelont aangestoken.

20231229_173250.jpg

Vind een van de beste crossette cakes die er te krijgen is, de kleuren van de crossettes zijn echt super. Als ik hem tegen kom dit jaar gaat ie mee.

Dit blijft inderdaad echt een topcake als je van crossettes houd. En dat houd ik. Staan er nog 3, maar kans zit erin dat hier meer bijkomen.

Dit blijft echt een van mijn favoriten, prachtige heldere kleuren. Dit jaar per 2 afgestoken en nog 3 bewaard voor volgend jaar al hoop stiekem ze ergens nog te kunnen aanvullen. Topper!

Back
Bovenaan