Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Monster Phoenix komt sowieso niet.Ik vraag me nog wel af of alles bij Wolff, en anderen, nog zo met spinners/fluit binnenkomt (verbod of niet)?
De Monster Phoenix komt sowieso niet.
Maar Wolff was de eerste die meldde een knoop te hebben doorgehakt over de orders. De vraag is in hoeverre dit nog terug te roepen valt; dus wat komt wel, niet, of wat aangepast (zonder spin bv). Geldt voor andere importeurs ook hoor. Als iets als Rebel 2.0 niet uit aanbod is geweest mag je er vanuit gaan dat die geleverd wordt zoals beloofd (als het mag), maar als een importeur een verandering in levering meldt en daarop lijkt terug te komen, zou het goed zijn van die kant (vroeger of later) te horen hoe en wat. Zo ook bv GBV dat meldde de spin uit bepaald(e) product(en) te halen, fijn te weten hoe en of alles nu komt om teleurstellingen te voorkomen.Zoals de Turning Boom & Starscream.
Ook is de Rebel 2.0 al die tijd gewoon verkocht bij sommige shops...
Wolff heeft zelf al aangegeven dat de monster pheonix niet gaat komen. De Return of the Phoenix zou wel komen volgens hun.Dat zou ik niet te hard zeggen, want er is gewoon nog niks helemaal zeker.
Daar waar eerst alle video's op privé gingen & de items uit de shops werden gehaald, worden sommige nu alsnog aangeboden en/of toch video's van gemaakt of weer openbaar gezet.
Zoals de Turning Boom & Starscream.
Ook is de Rebel 2.0 al die tijd gewoon verkocht bij sommige shops...
En dan heb je nog zoveel items met die spinners erin, laat staan fluit artikelen.
En dat is nu juist gelijk het vervelende aan deze hele situatie, het ettert door.
Zonder hier een RACT discussie te starten zeg ik: verbied het dan gewoon per direct of houd op met dat doorzeuren en neem die RACT wijziging mee in het aankomende verbod.
Dan is er voor iedereen duidelijk hoe & wat, en kunnen we door.
Oude voorraad gewoon uitloop, anders is dit pure kapitaal vernietiging als dat niet 100 % gecompenseerd wordt, en dan geen nieuwe inkoop meer toestaan was ook duidelijker geweest.
Ik zou als winkelier in elk geval behoorlijk burgerlijk ongehoorzaam zijn als ze ineens in december zeggen nee mag toch niet terwijl je al massaal verkocht hebt.
-
Maar goed, terug naar dit item: het is voor de aangeboden prijs zeker een mooi product en Wolff is toch wel betrouwbaar m.b.t. product video's als je dit forum een beetje doorleest.
Voor mij is het geen must dus ik sla voor nu over, maar sta er net als YOYOYO in, als er straks afkeur / niet uitgeleverd mag worden en deze blijft wel beschikbaar wordt die wellicht alsnog meegepikt.
Haha volgens mij weten de meeste echt niet hoeveel sommige mensen kopen..Nee nee dan blijf je bezig. Genoeg is genoeg Pyro.
@Tegendraads Het ettert zeker door en dr worden nog steeds geen knopen doorgehakt. Wel is het zo dat wolff tegen enkele freakzaken heeft bevestigd dat de monsterphoenix hoe dan ook niet komt helaas![]()
Wolff heeft zelf al aangegeven dat de monster pheonix niet gaat komen. De Return of the Phoenix zou wel komen volgens hun.
Maar Wolff was de eerste die meldde een knoop te hebben doorgehakt over de orders. De vraag is in hoeverre dit nog terug te roepen valt; dus wat komt wel, niet, of wat aangepast (zonder spin bv). Geldt voor andere importeurs ook hoor. Als iets als Rebel 2.0 niet uit aanbod is geweest mag je er vanuit gaan dat die geleverd wordt zoals beloofd (als het mag), maar als een importeur een verandering in levering meldt en daarop lijkt terug te komen, zou het goed zijn van die kant (vroeger of later) te horen hoe en wat. Zo ook bv GBV dat meldde de spin uit bepaald(e) product(en) te halen, fijn te weten hoe en of alles nu komt om teleurstellingen te voorkomen.
Bij mij gaat het niet om budget maar meer van dat je op het komt punt komt dat je gewoon genoeg hebt. Deze week de laatste items aangeschaft dus im ready.Haha volgens mij weten de meeste echt niet hoeveel sommige mensen kopen..
Overigens sta ik er ieder jaar ook weer versteld van hoeveel ik ieder jaar weer heb.
Dat krijg je met in principe een eindeloos budget![]()
Nouja geen budget hebben is ook mijn “probleem” is + heb geen overzicht meer in wat ik allemaal heb. Ik weet dus eigenlijk niet wanneer ik “genoeg” heb.
En als alles opgehaald is dan sta ik naar alles te kijken, krassend op mn kop, zo van “hoe krijgen we die olifant de woonkamer uit.”
Maar deze moet er wel bij komen hoor haha
Wil ik dat allemaal weten?Zet alles even in word. Rangschik even onder ieder merk wat je daarvan hebt. Dan krijg je aardig overzicht hahaha.
Ik rangschik ook nog wat ik per winkel ga ophalen. Goed overzicht zo.
Ja man heb ook alles in notities staan, lijst wat voor tussen 18 en 0000 is, lijst wat vanf 0000 is en per winkel wat afhalen incl. Factuur nummersZet alles even in word. Rangschik even onder ieder merk wat je daarvan hebt. Dan krijg je aardig overzicht hahaha.
Ik rangschik ook nog wat ik per winkel ga ophalen. Goed overzicht zo.
Nooit genoeg tochWil ik dat allemaal weten?
Stel je voor dat ik zeg dat ik genoeg heb?![]()