Crash box 100's

Ziet er goed uit. Voor 75 euro een koopje denk ik zo. Alleen jammer dat ze bij rubro de cakeboxen altijd per 2 schieten, krijg je toch een enigzins vervormd beeld.

nou niet enigzins... je krijgt een vervormd beeld, maar iedereen accepteert het...schijnbaar. en op de website blijft maar staan 624 gram.

In meerdere topics staat dat de Rubro-site niet up-to-date is. Je ziet vooral oude artikelen, wat testdata van nieuwe artikelen en in de Dealer locator een handjevol winkels. Er ontbreekt dus nog heel veel en/of klopt niet veel van. Dat geldt hier ook voor. Als ik het goed heb begrepen willen ze begin november de boel draaiende hebben. Over de Crash Box:

Ik heb mij laten vertellen dat er 4 cakes in zitten met elk ca. 375gr. 4 x 375 = 1.500gr.

Iedereen weer gerustgesteld? :wink:

atm voor 60 euro bij vuurwerkoutlet groningen, wat een koopje holy shit. Helaas is groningen te ver rijden voor mij dit jaar :( en kan t natuurlijk niet worden bezorgd :C

Groningen heeft het hele jaar aanbiedingen om van te watertanden. Helaas zit het net in de verste uithoek van Nederland.

In meerdere topics staat dat de Rubro-site niet up-to-date is. Je ziet vooral oude artikelen, wat testdata van nieuwe artikelen en in de Dealer locator een handjevol winkels. Er ontbreekt dus nog heel veel en/of klopt niet veel van. Dat geldt hier ook voor. Als ik het goed heb begrepen willen ze begin november de boel draaiende hebben. Over de Crash Box:

Ik heb mij laten vertellen dat er 4 cakes in zitten met elk ca. 375gr. 4 x 375 = 1.500gr.

Iedereen weer gerustgesteld? :wink:

Ja papa. :p

Zijn die colortips bij het HFF Hallucinator effect alleen rood en groen of zit er ook blauw in?

ook deze komt op mijn lijst te staan. 3 december maar even bestellen op de freakdag van vuurwerk outlet groningen.

mooi blok. niet teveel poespas met teveel verschillende effecten zoals 99% van de boxen.
Heel klein minpuntje: er had wel een iets sterkere finale in gemogen.

Deze deed het gewoon super.

Nieuwe Film:

Goed teken voor de Transbomber?

Zou toch nog even afwachten op bevestiging of we nu daadwerkelijk productie hebben gezien? Want dat is natuurlijk hetgeen waar we met zijn allen op zitten te wachten.

Laatst bewerkt:
Ben beniewd , als dit echt productie is dan krijg je veel waar voor je geld , hier in het noorden kost ie 75 euro.

Iets zegt me dat het net iets te mooi was. Maar we zullen afwachten, je weet het nooit.ik was In ieder geval echt verrasd door deze box

Deze net besteld voor 60 euro! krijg hierbij ook nog een Rubro Revival Cry ter waarde van 20 euro en een doosje Extreme Shocking single shots. Lijkt me een leuke deal toch?!:D

Back
Bovenaan