Crackling Willows [Uitloop 2019]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: PF-05
Artikelnaam: Crackling Willows
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Green tail to extreme crackling willow.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 18 x 18 x 20cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

pf-05_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt deze op de Chry Willows? Hier zal inmiddels toch ook wel een filmpje van zijn?

Deze zal hele krachtige crackling willows bevatten.
De chry willows is een subtielere variant.
Helaas hadden ze de sample ervan identiek gemaakt als de chry willows welke ik heb afgekeurd voor productie.
Direct aangegeven welk effect het wel moest zijn via een bestaand effect uit een fanshaped showbox welke we niet hebben opgenomen.

gr
Evolution Fireworks

Deze zal hele krachtige crackling willows bevatten.
De chry willows is een subtielere variant.
Helaas hadden ze de sample ervan identiek gemaakt als de chry willows welke ik heb afgekeurd voor productie.
Direct aangegeven welk effect het wel moest zijn via een bestaand effect uit een fanshaped showbox welke we niet hebben opgenomen.

gr
Evolution Fireworks

Verwacht je dat deze dan nog heftiger is dan de Chry willows?

Geweldig mooie willows, erg mooie cake! Zit er volgende keer weer bij, idd een aanrader!!
Dikke burst en zeer wijde langdurige knetterende fel witte boeketten.

ik moet heel eerlijk zeggen ik had hem en ik ben hem nu alweer totaal vergeten. Echt veel indruk maakt deze dus niet. Had er meer van verwacht. De video zal ik er nog is bij zoeken die ik gemaakt heb kijken of er dan nog wat gaat dagen in mn gedachte haha maar goed teken is het niet. Goeie bakken droom ik jaren laten nog van :p

Ik had deze gekregen als vervanger van een klein 19sh potje en daar was ik zeer blij mee! Mooie cake met een goeie effect grote. Misschien komt deze vanwege het toch wat lage tempo beter tot zijn recht per 2.

Back
Bovenaan