Crackling Fan

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Dit was een topper hoor! :D ZEER grote en ZEER brede boeketten, maar keiharde knallen en supergrote wolken van geknetter. Aanrader!

Ik heb deze op de gok 4x besteld, kan iemand mij zeggen of deze in de buurt komt van de crackling chry die ik vroeger in baarle kon krijgen? :idea:

Hah, mooi! dankje! :handsup: ik denk er over om er 4 tegelijk te schieten, met een meter of 5 tussen elke cake

Beter dan de oude uit Baarle!

5 meter er tussen is veel te weinig. Kun je niet tien meter ertussen doen? Of heb je dan niet genoeg ruimte? Dit apparaat schiet breed hoor. Als je ruimte beperkt is, kun je beter 2 x 2 schieten, met 10 meter ertussen.

Beter dan de oude uit Baarle!

5 meter er tussen is veel te weinig. Kun je niet tien meter ertussen doen? Of heb je dan niet genoeg ruimte? Dit apparaat schiet breed hoor. Als je ruimte beperkt is, kun je beter 2 x 2 schieten, met 10 meter ertussen.

Ik heb gelukkig ruimte zat hier, bijna 500 bij 600m, ik ga het ook filmen, enige wat ik zo jammer vind is dat dit soort effecten net als bijvoorbeeld brocade effecten zo slecht te zien zijn op de gemiddelde camera :sad:

Deze was echt grandioos. Dikke & agressieve crackling mines naar mooie volle crackling boeketten die gelijktijdig ontplofte.

Had er 2 overlappend doorgelont en volgend jaar worden dat er zeker 3 of meer!

Ik had deze cake ook (na vorig jaar de versie van zena te hebben gehad) ik vond deze (misschien gevoel) nog wat krachtiger. Echt een GEWELDIGE cake die iedereen in zijn collectie zou moeten hebben.
Om een beeld te geven er werd in de buurt heel veel vuurwerk afgestoken, maar voor deze cake werd daadwerkelijk geklapt en gejuiched!

Back
Bovenaan