Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Als je een dealer kiest op de site kun je je links op de site registreren. Dit is al in je winkelmand als je op afrekenen klikt

Als ik ergens op een site wil inloggen hoort er ook een optie 'registreren' te staan. Dit staat niet bij het loginscherm…. Ze bekijken het maar, gekke Zena webprogrammeurs :bonk:

K U T K E R S T :bye:

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Wij vinden het erg spijtig om te horen dat sommige van jullie problemen ondervinden met het plaatsen van een bestelling op onze website.

Zouden jullie ons willen bellen via de Zena klantenservice zodat we samen de handelingen kunnen doorlopen en zo het probleem kunnen oplossen. Wij zijn te bereiken op: 085 - 401 87 45

Gr. Zena Vuurwerk

Dat vond ik ook erg overzichtelijk, duurde even voordat ik door had dat ik links moest invullen..

Ontopic, deze bak gekocht nadat ik afgesproken had (met mezelf) niks meer te kopen. Nu wil ik er nog een, zegt genoeg denk ik! :)

Ik had de New Moon besteld, maar was helaas niet geleverd. Daarom deze wezen halen op basis van de goede reacties hier. Ben benieuwd hoe deze in de straat presteert!

Deze gaik morgen ook nog oppikken voor mn cracklingproject.
New moon, cauliflower en de 2.0 erachteraan.

Wat weegt hij weinig zeg, lijkt net of het een dummy is.. Maargoed vanavond zal hij het tegendeel wel bewijzen.

Ik schrok me inderdaad kapot bij het eerste salvo, had het niet zo hard verwacht en stond er nog redelijk dicht bij. Wel een ontzettend goede bak en een echte aanrader vind ik!

Wat een heerlijke bak was dit!!! Heb hem per 2 geschoten en de hele straat was vol met crackling! Volgend jaar sowieso weer 2 als het er niet meer zijn!

Ik had de New Moon besteld, maar was helaas niet geleverd. Daarom deze wezen halen op basis van de goede reacties hier. Ben benieuwd hoe deze in de straat presteert!

Dit jaar niet de New Moon gehad, maar deze en totaal geen spijt van gehad. Geweldige muur en wolk van crackling. Volgend jaar maar weer proberen in de collectie te krijgen.

Deze bak paste niet eens volledig in het filmpje... wat een geweld zit er in deze cake...

Een dikke aanrader! :D

Back
Bovenaan