heel veel sterkte. Verschrikkelijke berichten weer.
Ook namens mij sterkte viper
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heel veel sterkte. Verschrikkelijke berichten weer.
De BPN maakt zichzelf weer een belachelijk. Vuurwerk heeft al een negatief imago. Ga je dit verzoek doen
https://radar.avrotros.nl/uitzendin...voor-terugdraaien-van-beperkende-maatregelen/
Gaat goed mannen!
Hij is stabiel, arts zegt als dit zo blijft na het weekend van de beademing af. Volgens de arts helpt het immens schijnbaar dat hij een normaal postuur heeft.
Blijf duimen
Volgens mij kan de BPN het ook nooit goed doen heh?De kern van hun oproep is namelijk 400% waar...
Door Corona zien heel veel winkeliers hun omzet op dit moment tot zelfs EUR 0,00 per week terug lopen. Ik heb het dan over hun reguliere business en niet het vuurwerk. Voor velen is de vuurwerkhandel aan het eind van het jaar in de eerdere crisis net even het steuntje in de rug geweest om toch nog net te overleven.
Als er dit jaar door de aan te passen wetgeving een deel van de omzet wegvalt in dit toch al zo bizar moeilijk jaar dan gaan er mogelijk heel veel winkels omvallen. Daar zit echt een kern van waarheid in.
Accepteer nou maar gewoon die beperkingen en richt je op mooie siercakes en boxen. Een ziekte gebruiken waar dagelijks meer dan 100 mensen aan sterven om je eigen hachje te redden, vind ik echt van een heel laag en bedenkelijk
niveau. Daarnaast gaan er wel meer beroepsgroepen momenteel onderuit. Krokodillentranen van de vuurwerkbranche dus dit.
En als je dacht dat ik de enige ben die er bedenkingen over heb, blader even terug op de Facebook van Radar naar het betreffende item. Gehakt wordt er van dit voorstel gemaakt in de comments.
Accepteer nou maar gewoon die beperkingen en richt je op mooie siercakes en boxen. Een ziekte gebruiken waar dagelijks meer dan 100 mensen aan sterven om je eigen hachje te redden, vind ik echt van een heel laag en bedenkelijk
niveau. Daarnaast gaan er wel meer beroepsgroepen momenteel onderuit. Krokodillentranen van de vuurwerkbranche dus dit.
En als je dacht dat ik de enige ben die er bedenkingen over heb, blader even terug op de Facebook van Radar naar het betreffende item. Gehakt wordt er van dit voorstel gemaakt in de comments.
Nou goed laten we het dan maar anders stellen. Het tijdstip waarop deze oproep gedaan wordt is gewoon erg verkeerd en ik vind het ook compleet ongepast. Vuurwerk staat heel erg in relatie met een feestelijke situatie en die is er op dit moment in dit land verre van. Er zijn op dit moment hele andere prioriteiten aan de orde in dit land dan het over de vuurwerkverkoop te hebben
Maar goed de vuurwerkfreaks hier op t forum zullen dat ook wel niet in willen zien (het bord voor hun kop syndroom als het om vuurwerk gaat en op zich ook wel begrijpelijk).
Je laatste alinea had wat mij betreft niet gehoeven. Dat is tamelijk generalistisch, suggestief en daarmee leg je anderen (niet bepaald positieve) bewoorden in de mond.
Nee dat vind ik niet. Ik weet namelijk ook zelf hoe ik ben als het om vuurwerk gaat. Dan gaat namelijk in principe ook zo'n beetje wel alles aan de kant. Echter deze situatie doet mij nu ook wel even beseffen dat er op dit moment toch nog andere belangrijke dingen zijn dan m'n vuurwerkhobby/passie alleen![]()