Covid-19: Gaan we de gevolgen merken als het Corona virus niet wordt gestopt?

Wij hier merken de gevolgen zeer zeker, kreeg net het bericht dat mij oom is overleden ten gevolge van dit virus.
Aan iedereen : onderschat het niet, blijf er met je hoofd bij en volg de adviezen op die het RIVM/overheid de burgers heeft gegeven!
sterkte gabbie :)

Wij hier merken de gevolgen zeer zeker, kreeg net het bericht dat mij oom is overleden ten gevolge van dit virus.
Aan iedereen : onderschat het niet, blijf er met je hoofd bij en volg de adviezen op die het RIVM/overheid de burgers heeft gegeven!

Gecondoleerd Arjan, wat kl#te nieuws.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

En denk je ook aan je zelf?
Iets van een risicogroep en zo....

Gecondoleerd en heel veel sterkte Arjan de komende tijd. Dat hij in het paradijs mag zijn.

Let ook goed op jezelf.

Gecondoleerd Arjan, wat vreselijk zeg. Sterkte kerel.

De gevolgen zijn ook hier dagelijks te merken. Het doet mij veel verdriet als je moeder aan de telefoon verteld dat de kleinkinderen niet meer mogen komen.
Vorige week was ik nog op een vakantiepark en daar leek het wel een spookstad. Alle faciliteiten, zwembad en entertainment gesloten. Voelt toch raar...
Ik mis mijn bakkie en een praatje, veel plaatsen waar ik kwam zijn inmiddels gesloten en als je alleen woont is ook dat best moeilijk soms.

Probeer zoveel mogelijk thuis te blijven, meestal deed ik elke dag boodschappen maar dat beperk ik nu ook tot 1 of 2 keer per week. De pc draait hier overuren, bijna iedereen doet thuiswerk in mijn omgeving.

Gecondoleerd Torr. Wat een afschuwelijk nieuws.

Wat je zegt, volg de berichtgeving en houd je ook echt aan de adviezen van het RIVM en WHO. Het is écht een drama wat zich afspeelt momenteel in de wereld. Zo onwerkelijk hoe snel dit virus zijn slachtoffers eist...

Gecondoleerd, iedereen sterkte in deze tijd!

On topic: Kan een vuurwerkwinkel hier reageren hoe het ervoor staat qua producties in China? Ik hoorde vandaag dat er nieuwe regels zijn, verbod op handgemaakte bollers en ook schijnt er iets met cakes te veranderen? iemand die hier meer van weet?

Gecondoleerd met het verlies sterkte

On topic: Kan een vuurwerkwinkel hier reageren hoe het ervoor staat qua producties in China? Ik hoorde vandaag dat er nieuwe regels zijn, verbod op handgemaakte bollers en ook schijnt er iets met cakes te veranderen? iemand die hier meer van weet?

Dus geen gedraaide kanonslagen meer met grijs lont?

Holy shit, sterkte en rip

En nu hier ook, broer van mn pa gister in elkaar gestort, met de ambu mee (ziekenhuis rotterdam) en gelijk in kunstmatige slaap gebracht aan de beademing, zuid holland begint het nu ook te broeien. En zo oud is hij niet eens, 56 zonder overgewicht en geen noemenswaardige medische voorgeschiedenis dus ik hoop dat zijn kansen goed zijn:sad:

En nu hier ook, broer van mn pa gister in elkaar gestort, met de ambu mee (ziekenhuis rotterdam) en gelijk in kunstmatige slaap gebracht aan de beademing, zuid holland begint het nu ook te broeien. En zo oud is hij niet eens, 56 zonder overgewicht en geen noemenswaardige medische voorgeschiedenis dus ik hoop dat zijn kansen goed zijn:sad:

Heftig Vipergp!! Succes en beterschap voor je oom gewenst.

Funke en Rubro hebben allebei recent hier ook e.e.a. over gezegd. Info hierover kun je terug vinden in de topics "Vragen aan Funke NL 2020" en het Rubro Bezoekverslag. De Chinese wet- en regelgeving is inderdaad aangepast voor zowel knallers als cakes. Overigens was dit allang aangekondigd en de meeste NL-importeurs hebben hier samen met de Chinese fabrieken uiteraard al op ingespeeld. Zoals de vlag er nu bij hangt zouden handgedraaide knallers inderdaad niet meer geproduceerd mogen worden in China.

Sterkte! Klote nieuws

En nu hier ook, broer van mn pa gister in elkaar gestort, met de ambu mee (ziekenhuis rotterdam) en gelijk in kunstmatige slaap gebracht aan de beademing, zuid holland begint het nu ook te broeien. En zo oud is hij niet eens, 56 zonder overgewicht en geen noemenswaardige medische voorgeschiedenis dus ik hoop dat zijn kansen goed zijn :sad:

Heel veel sterkte gozer voor jou, je oom en andere familieleden :sad:

Alle sterkte toegewenst, moge het een goede afloop hebben Vipergq...

Heel veel sterkte Vipergq. Verschrikkelijke berichten weer.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan