Cosmic Fury *NIEUW 2025*

Deze cake schoot echt boven verwachting. Toen ik de cake in huis had voelde ik hem niet zo maar de burst was goed en de effecten ook ! Topper voor het geld

Dit waren voor mij de toppers van de avond. Prijs-kwaliteitverhouding meer dan uitstekend;
- Uitstekende burst
- Goede en constante spreiding
- Mooie en volle effecten
- Goede salvo's
- Niet te weinig of teveel schoten voor een single bak, maar net goed (35 schoten) en dus niet te langzaam of te snel voorbij

Jammer dat dit soort single bakken van kwaliteit, tegen dit soort bedragen niet eerder konden. Overigens kan het kooiloos kennelijk wél.
Broekhoff/Magnum hadden wel zoiets als set van 2 voor €40,- (nog steeds €20,- per stuk), maar dat was 20 schoten (zo om). En die bakken zijn ook inmiddels geen 500 grammers meer.

Eigenlijk had hier een assortiment of compound van 4 stuks van gemaakt moeten worden, waarbij elk van de 4 een eigen (set) effect(en) heeft.

Zou gelijk een no-brainer wezen voor liefhebbers en non-liefhebbers;
- 4 stuks échte 500 grammers.
- 35 schoten, totaal 140 schots (kan de 100 en 144 shots bakken met gemak pareren).
- Goede tijdsduur wanneer compound; wanneer geen compound maar set; goede afsteekduur.
- En dat alles voor €80,- of €90,- euro. Bij freak-winkeliers een misschien nóg betere (lagere) prijs.

Eigenlijk had hier een assortiment of compound van 4 stuks van gemaakt moeten worden, waarbij elk van de 4 een eigen (set) effect(en) heeft.

Zou gelijk een no-brainer wezen voor liefhebbers en non-liefhebbers;
- 4 stuks échte 500 grammers.
- 35 schoten, totaal 140 schots (kan de 100 en 144 shots bakken met gemak pareren).
- Goede tijdsduur wanneer compound; wanneer geen compound maar set; goede afsteekduur.
- En dat alles voor €80,- of €90,- euro. Bij freak-winkeliers een misschien nóg betere (lagere) prijs.
Brutal Assortiment *NIEUW 2025*

Deze bevat 4 cakes, 40 shots per cake en totaal voor 100 euro, in voorverkoop geloof ik nog lager.

Voldoet hier allemaal aan:
- Uitstekende burst
- Goede en constante spreiding
- Mooie en volle effecten
- Goede salvo's
- Niet te weinig of teveel schoten voor een single bak, maar net goed (35 schoten) en dus niet te langzaam of te snel voorbij

Ik had dit assortiment zelf ook, dikke prima!

Back
Bovenaan