Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd ook gewoon op de gok 2 x besteld
Ben benieuwd morgenGestoken en.viel mee voor een 500.grammer zo goed is die ook.al.niet voor 20euro hier kan nooit 500 gram in zitten
Geen idee welke jij hebt gezien, maar ik heb hem twee keer gezien : op een demo en net het straatfilmpje in dit topic. Beide keren zeer goed en ben blij met de twee die ik heb.Gestoken en.viel mee voor een 500.grammer zo goed is die ook.al.niet voor 20euro hier kan nooit 500 gram in zitten
Ik ook net, wat een klappen uit dat bakkie, echt een topper.Deze net geschoten prima voor de prijs die ik betaald had (18 euro).
Gezien de prijs kwaliteit (19,99) voor mij persoonlijk de beste cake die ik ooit gehad heb denk ik.Deze net geschoten prima voor de prijs die ik betaald had (18 euro).
Dan heb je denk ik echt net een slechte productie gehad, want mijne was net als die van de meeste hier echt super. Goede burst en mooie spreiding, zeker het geld waard geweest hier!Schiet veelste hoog en de effecten verdwijnen snel herhaling niet vatbaar.. kan beter... 9,95 euro max