Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mijzelf, ik moet de beslissing maken wel of niet te gaan binnen 2 dagen. Hotel krijg ik 100% vergoed, Transavia tickets niet a €140. Vind het nog wel meevallen, maar fijn is het niet.
Ik denk voor de andere die ook enorm twijfelen wat te doen het nu even afwachten is wat er gaat gebeuren omtrent het onofficiële programma, of de dingen in de buurt. Ik heb het vermoede dat vrijwel alles nu stopt.
dit soort onnozelheid kan ik slecht hebben eerlijk gezegd... lesl, hoe kan je het nu nog wegwuiven, en dan ook nog iemand persoonlijk aanvallen die de essentie verduidelijkt, of hij nu Laurence heet of niet... ik krijg er de kriebels van.
heb je enig idee waarom dergelijke maatregelen worden genomen?
- een noodfonds van 25 miljard vanuit de EU
- een compleet land in lockdown
en alle maatregelen op kleinere schaal?
Het is maar een simpel griepje?
Als het nou alleen de vliegtickets zou zijn wat ik kwijt was dan kon ik er nog mee leven, maar de €1250 die ik kwijt ben aan het hotel waar ik geen cent van terug kan krijgen doet mij besluiten dat ik er toch maar heen zal gaan. Ik ga dan maar een auto huren en dan 10 dagen lang wat uitstapjes maken...
Zuur, zeer zuur dit. Wat zal ik het gaan missen. Met je maten een aantal dagen ouwehoeren, de prachtige stad, het geweldige vuurwerk en het heerlijke eten. Het samen op de fiets door de stad scheuren om zoveel mogelijk Mascleta's te pakken. Triest voor ons liefhebbers, maar helemaal ondragelijk voor de Valencianen zelf. Alleen maar verliezers hier.
Dit kon nog wel eens gevolgen hebben voor de komende jaren Fallas ben ik bang.
De schade die dit aanricht is enorm. Bedrijven die failliet kunnen gaan, etc.Hoezo komende jaren?
Als Corona voorbij is gaat alles toch weer terug naar het oude?
Laurence,
Een correctie is hier toch wel even op z'n plaats. Er sterven in Italie zeker 10.000 mensen per jaar aan Influenza (gewone griep)
bron: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1201971219303285
Op de Facebook pagina van Fallasfestival.nl staat dat ook vuurwerk van particulieren verboden is.