Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weer ff beter lezen Joost.
Alles maar klakkeloos van internet en de media als een spons absorberen en dat vervolgens voor de volle waarheid aan te nemen, waarna het als zijnde dé volle waarheid verder te prediken, kan ook als zijnde ’onnozel’ (lees: naïef) worden bestempeld.
verrek, je hebt gelijk. excuses
all public streets occupancy permits will be revokedZijn alle straat mascleta's nu ook weg ?
Voor mijzelf, ik moet de beslissing maken wel of niet te gaan binnen 2 dagen. Hotel krijg ik 100% vergoed, Transavia tickets niet a €140. Vind het nog wel meevallen, maar fijn is het niet.
Ik denk voor de andere die ook enorm twijfelen wat te doen het nu even afwachten is wat er gaat gebeuren omtrent het onofficiële programma, of de dingen in de buurt. Ik heb het vermoede dat vrijwel alles nu stopt.
Hoop dat er vanaf nu zoveel mogelijk informatie naar buiten komt wat er eventueel wel door gaat bij de locals daar. En of er wel vuurwerk mag worden afgestoken etc etc
Voor mijzelf, ik moet de beslissing maken wel of niet te gaan binnen 2 dagen. Hotel krijg ik 100% vergoed, Transavia tickets niet a €140. Vind het nog wel meevallen, maar fijn is het niet.
Ik denk voor de andere die ook enorm twijfelen wat te doen het nu even afwachten is wat er gaat gebeuren omtrent het onofficiële programma, of de dingen in de buurt. Ik heb het vermoede dat vrijwel alles nu stopt.
Je leeft in een andere wereld, Enig idee wat er in italie gaande is ?
En china zet een complete lockdown in voor een simpel griepje... ?
Ja er gaan jaarlijks ook veel mensen dood aan griep maar SARS-Cov-2 is veel besmettelijker dan influenza en ook dodelijker, geef het even de tijd en dankzij onozele mensen die het bagatelliseren gaan we dik over dat jaarlijks aantal door "griep" heen.
zolang er maatregelen worden genomen kan het goed komen en dan is er wellicht niks aan de hand. Zeggen dat het niks voorstelt helpt dus absoluut niet.
613 doden in italie in zon korte tijd, zet dat maar eens tegenover een griepseizoen.
Het ergste griepseizoen in italie had zo'n 8 miljoen mensen die griep hadden gekregen, toen zijn er 30 doden gevallen....
Nou hoef ik het enorme verschil tussen 613 en 30 niet uit te gaan leggen toch ?
dus nogmaals HET IS GEEN GRIEPJE !
bronnen:
https://www.thelocal.it/20180119/italy-worst-flu-season-in-14-years
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
Nu ook op de NOS:
https://nos.nl/liveblog/2326660-viering-van-las-fallas-in-valencia-afgelast.html
De grote feesten van Valencia worden voorlopig uitgesteld. Het jaarlijkse feest Las Fallas, waarbij grote figuren op praalwagens door de stad gaan en dat eindigt in een enorm vuurwerk, zou 19 maart beginnen. "We hebben besloten het feest voorlopig naar voren te schuiven. Als de gezondheidssituatie het toelaat kan het mogelijk alsnog", zo zegt de organisatie.
Het voorlopig schrappen van de feesten, die honderdduizenden bezoekers trekken, betekent een strop van 700 miljoen euro. De traditie van Las Fallas gaat terug tot 1770. Tot nu toe gingen de feesten vijf keer niet door. De laatste keer was tijdens de Spaanse Burgeroorlog tussen 1936 en 1939.