Cornel's Oud en Nieuw filmpjes!

Cornel

VWC lid
Hee Allemaal,

In dit topic ga ik wat filmpjes plaatsen die ik of andere in loop der jaren hebben gemaakt van vuurwerk. Meestal word er altijd wel wat gefilmd, en heb er eigenlijk nooit wat mee gedaan, ik dacht laat ik ze eens delen met mijn mede freaks :D

Houd dit topic dan ook in de gaten voor updates! Houd ook mijn nieuwe Youtube kanaal in de gaten. :D

Sorry voor de slechte kwaliteit van sommige filmpjes, de camera's waarmee gefilmd is verschilt nogal.

Hoogmoed - Marijn (Gefilmd met een telefoon)

Zware Jongens Cake A - Marijn (Gefilmd met een telefoon)

Goud - Marijn (Gefilmd met een telefoon)

Exploding Box - Royall

Laatst bewerkt:
Great wall of China - Bon (gefilmd met een telefoon)

Buurtassortiment XXL Giant Festival - Rubro

Ligt het nu aan mij of is de eerste salvo van de great wall of china nu niet compleet, het lijkt er heel veel op dat er in het midden geen lading wordt geschoten. Verder nice movies Kevin :thumbup:

Daar lijkt het inderdaad op! Nog niet eerder opgevallen haha!

Weer nieuwe Update, nu van dit jaar :D

Zena Triumph

Golden Power - Royal

Even apart vermelden waard! 2 hele mooie 6 inch shells!
Er werden er meer geschoten maar ik moest er eerst heen rennen dus was te laat met filmen.

Zena Triumph was ik ook echt zeer van onder de indruk, deze gaat er volgend jaar zeker 2x komen!

Zal vanavond even mijn filmpje van de Sky Palms uploaden, dat is ook echt een aanrader!

Prachtige film van de Zena Triumph, echt goed vastgelegd! Was echt een prachtige bak! Had hem zelf ook haha. Mooie films !

Back
Bovenaan