Copycat [Uitloop 2019]

Ik heb de nieuwe New Moon nog niet live gezien, maar uit herinnering van vorig jaar, lijkt deze Copycat vollere boeketten te hebben, waardoor het een grote wolk crackling is. Topper dit!

Op de demo gaf deze al zo een ontzettend harde crackling, echt geweldig. Ben benieuwd hoe deze het hier gaat doen, gewonnen met de prijsvraag:D!

Deed het goed in de straat behoudens 1 salvo die minder crackling bevatte! Geen idee waar dat aan lag! Welliswaar niet zo agressief als de crackling chry, maar verder een prima crackling waaier!

helaas had ik hem dit jaar niet vanwege dat hij snel uitverkocht was door dat er te weinig geleverd werden volgend jaar zeker snel toe slaan want zag hem op de demo van de RvH en hij was geweldig !!

Zeker een mooie bak, dikke wolk hoor!
Kwalitatief niet de beste chry crackling waaier op de markt, daarom lijkt mij deze relatief duur.

JA wtf was dit? Ik zei nog tegen mn maat nu komt er een crackling bak, kregen we dit. Ik dacht dat het aan mij lag maar ik ben gelukkig niet gek :no:

Dit is de copycat niet werd mij verteld. Maar het kan zijn dat de Chinees een raar trucje heeft uitgehaald...

Ik heb de Copycat van Rijswijk op beeld komt binnenkort wel :p
Tis een toppertje maar nu 54,95 daarzo en ik kreeg hem volgens mij gratis tis in ieder geval te veel voor 1 cake voor mij.

Dit is zeker een topper! Prachtige crackling tails met goed gevulde cracklingboeketten. Een goede spreiding zorgt ervoor dat de hele straat gevuld is. Kortom, ik vind dit zeker een aanrader! Hieronder de straatfilm van oud en nieuw 2014-2015

Back
Bovenaan