Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien de reden dat deze bak uit het assortiment is?
Dat heeft helemaal geen effect, zo een meldingen gaan meteen in de vuilbak.
Ik zie dit bij mij op het werk ook, klachten van klanten worden weggelachen.
Maar maak het publiek en het is opeens heel andere koek.
Als er cakeboxen uit elkaar donderen op demo's vind ik het niet al te best.
Het zijn nochtans deze importeurs die heel graag inhakken op het illegale "gevaarlijke" vuurwerk.
Geef mij maar een Cobra 6 ipv een cake die uit elkaar klapt en de bombettes in het rond begint te beuken.
Het is in het voordeel van iedereen dat we alles goed en correct oplijsten.
Op de kartonnen van Zena zag ik vorig jaar batchnummers verschijnen.
Dat lijkt me geen toeval te zijn.
Ik zie hier trouwens tot nu toe geen grote incidenten in dit topic.
Dus wat is het probleem?
Op Freakpyromaniacs is dit topic alvast verboden, dan moeten ze opeens weten wie je bent.
Je zou zo maar ff een importeur kunnen zijn die de concurrentie wil zwart maken die hen sponsert.
Bij mij zat erop de SO WHAT! 144s van Vuurwerkmania een roze schietlont.
Hier kwam ik gelukkig net op tijd achter en heb hem om 0.00 uur kunnen verlengen met een lontje uit een crackling ball, die ik nog had liggen van jaren geleden.
Was overigens wel een mooie cake, had er niet aan moeten denken dat ie gelijk was af gegaan.
De E-clips 2.0 van Vuurwerktotaal weigerde, hier zat geen reserve lont aan. Teruggebracht naar de dealer en netjes mijn geld terug gehad, top service!
Bij mij zat erop de SO WHAT! 144s van Vuurwerkmania een roze schietlont.
Hier kwam ik gelukkig net op tijd achter en heb hem om 0.00 uur kunnen verlengen met een lontje uit een crackling ball, die ik nog had liggen van jaren geleden.
Was overigens wel een mooie cake, had er niet aan moeten denken dat ie gelijk was af gegaan.
De E-clips 2.0 van Vuurwerktotaal weigerde, hier zat geen reserve lont aan. Teruggebracht naar de dealer en netjes mijn geld terug gehad, top service!
Weet je zeker dat dat snellont was?Had namelijk ook wat bakken met roze lont maar dat brande gewoon als normaal visco.![]()