Conjuration

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: X905
Artikelnaam: Conjuration
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 150 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 110 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €79,95

katan_2020_conjuration.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ook weer een totaal andere box maar wel flink verbeterd. Mooi tempo en effecten!

Bijna alles uit deze lijn presteert nu anders dan de eerste filmpjes. Ik geloof er aan de ene kant niet meer in dat, zo als jij zegt, dat deze flink is verbetert. Ik vraag me bij alle producten nu echt af : wat is waar en wat gaan we te zien krijgen :sad:

Iedere eerdere video hebben wij nooit zelf geupload toch? De eerdere video's waren voorbeeld video's die wij naar winkeliers hebben gestuurd zodat ze een idee hebben van de producten. Daarbij ook duidelijk vermeld dat het geen productie is en dat het veranderd.
Deze video's hadden nooit gedeeld moeten worden eigenlijk juist vanwege deze verwarring. :wink:

Iedere eerdere video hebben wij nooit zelf geupload toch? De eerdere video's waren voorbeeld video's die wij naar winkeliers hebben gestuurd zodat ze een idee hebben van de producten. Daarbij ook duidelijk vermeld dat het geen productie is en dat het veranderd.
Deze video's hadden nooit gedeeld moeten worden eigenlijk juist vanwege deze verwarring. :wink:

duidelijk antwoord Mike :) gelijk duidelijkheid geschept

Oké niet zelf gepubliceerd, prima
Maar geef winkeliers dan ook niet de kans om het verkeerde materiaal te uploaden op hun site. Het schept verkeerde verwachtingen. Nu zit ik met een totaal ander product. De mission chemical. Een van de mooiere multicolor cakes, althans dat dacht ik. Nu maar afwachten wat het in december daadwerkelijk is...

Sorry dat ik het dan zeg, maar ik zie dat je zelf ook redelijk actief bent op het forum... Is dat niet eerder opgevallen dan? Aangezien deze topics al maanden bestaan en er nooit eerder iets over onjuiste filmpjes is gezegd......

Je leest tot zover ik heb gezien goed mee met de topics en wist je heel goed wat er gaande was met verwachtingen en gedeelde beeldmateriaal met vroege verkoop maar zwijgde erom en nu deel je dit?
Lekker makkelijk wegschuiven,

Oké niet zelf gepubliceerd, prima
Maar geef winkeliers dan ook niet de kans om het verkeerde materiaal te uploaden op hun site. Het schept verkeerde verwachtingen. Nu zit ik met een totaal ander product. De mission chemical. Een van de mooiere multicolor cakes, althans dat dacht ik. Nu maar afwachten wat het in december daadwerkelijk is...
Hey.
Vervelend dat je het zo ervaart.:shy:
Maar als een product niet naar verwachting is kun je het toch evt omruilen?
We zijn nog steeds vroeg met deze filmpjes want productiefilms op 16 oktober is gewoon een de vroege kant.
We hebben daarin ons best gedaan, want geen enkele particulier heeft nu belang bij vuurwerk filmpjes.:wink: Een aantal cakes lijkt grotendeels op eerdere filmpjes, en sommige hebben andere uitwerkingen omdat ze simpelweg beter uit de verf kwamen dan het (origineel) bedacht effect.
Wij kunnen niet voor een winkel beslissen welk film materiaal ze uploaden, dat is ieder zijn ding. We hebben duidelijk vermeld dat het geen te uploaden films zijn.
Je zou het ook positief kunnen bekijken, we willen de laatste jaren vooral alleen kwaliteit op de markt brengen. Daar zijn we erg druk mee, dag in dag uit. En als een in eerste instantie bedachte uitwerking niet goed genoeg is dan switchen we.

Ik kreeg deze compound afgelopen jaarwisseling als vervanger voor de Blinking Fermata van Magnum.

Hij viel mij niet tegen om eerlijk te zijn
Ik heb deze 2 jaar geleden gehad(ja tijdens het verbod)en naar mijn mening is het een waardeloos doosje...een slap aftreksel van de sick six van rubro...
Had nog een doos uit die lijn,dat was de Untamed...helaas naar mijn mening ook zijn geld niet waard..

Back
Bovenaan