Comet Storm

Artikelnummer: 4524
Artikelnaam: Comet Storm
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Info volgt
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Adviesprijs: Info volgt
rubro-comet-storms-100-shots-68a6edab9a835772633733.png

Al meer over bekend? Volgens mij komt deze bij een winkel in Amersfoort in de aanbieding ;-)

Vond dit wel een toppertje hoor…
Flinke burst, flinke spreiding, effecten die ik persoonlijk erg mooi vind en dan ook nog in salvo’s geschoten. Wat wil je nog meer van een 30mm 100sh blok? Voor de €120 die deze mij gekost heeft ben ik er heel erg blij mee in ieder geval! Als we nog een kans krijgen ga ik zeker proberen om deze er weer bij te pakken.

Flinke burst, flinke spreiding, effecten die ik persoonlijk erg mooi vind en dan ook nog in salvo’s geschoten. Wat wil je nog meer van een 30mm 100sh blok? Voor de €120 die deze mij gekost heeft ben ik er heel erg blij mee in ieder geval! Als we nog een kans krijgen ga ik zeker proberen om deze er weer bij te pakken.

Ziet er goed in orde uit inderdaad!

Ik vond deze inderdaad ook erg goed. Gekocht voor 85 euro. Niks over te klagen, ik was eerst in de veronderstelling dat dit ging om een 25mm compound van 100sh. Deed de doos open en bleek dus 30mm te zijn. Mocht deze weer zo komen neem ik 'm zeker mee!

Back
Bovenaan