Combat

Ruben

VWC lid
combat.jpg

Artikelnummer: 40
Artikelnaam: Combat
Netto Kruitgewicht: 180 gram
Aantal Schoten: 15 schoten
Effectomschrijving: Red blue peony, gold strobe blue stars, gold crackling palm tree blue stars
Richtprijs: 16,50

Film Website Katan: Combat

Film: Film Demo Katan 2008 Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Laatst bewerkt door een moderator:
yes , ook de mensen met een wat kleiner budget , kunnen puur genieten bij dit merk .
'n blok vol met variaties op het effect blue peony en dat maakt dit blok tot 'n topper , als het gaat om prijs/kwaliteits verhouding .

Ik vind dit een zeer mooie cake.
Prachtige blauwe peony,s, met mooie blink effecten en een leuke finale.
Maximum kruitinhoud. Wat dacht u van de burst: heerlijk
En de prijs is zeer goed te noemen.
Een absolute aanrader.

:bye:

Bedankt voor de filmpjes pigi. Ik heb deze cake 4x besteld want ik ben er zeer tevreden over. Harde burstknallen met een blauw-rood combinatie. Mijn favoriet.

Bedankt voor de filmpjes pigi. Ik heb deze cake 4x besteld want ik ben er zeer tevreden over. Harde burstknallen met een blauw-rood combinatie. Mijn favoriet.

Naar aanleiding van de Demo in Rijswijk gaan we (met de buurtjes)deze cake 8x bestellen.
We gaan samen gebruik maken van de buurtaktie !! .
Ik was er iig laaiend enthousiast over deze batterij.....en iid wat een heerlijke burst!!
Grtzz

Op het filmpje ziet deze er erg goed uit. Ik denk dat ik deze maar even in m'n bestelling verwerk. Vooral de het blauw met rood vind ik erg mooi.
Als vuurwerk-nobody ben ik erg blij met de site en de comments. Hier in het dorp wordt Maxx-line en Profi verkocht, dus als jullie nog tips hebben: PM's zijn altijd welkom!

Vandaag gezien bij de demo @ Zevenkamp. Zeer onder de indruk, wat een boeket grootte en burstknal zeg!!!

Dikke Aanrader.

oefff katan maakt het me weer eens moeilijk.
het is een mooie pot inderdaad , ik twijfel nog of ik hem neem :p

Laatst bewerkt:
De Combat; twee keer los achter elkaar geschoten. Waanzinnig blok, luide burstknal, groot boeket en goed geprijsd!
Filmpje is van Sweetlaker

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lekkere cake dit, maar hij springt er qua effecten niet uit. Hele forse burst dat wel:). Helaas maar 15sh en de effecten waren niet bijzonder.

Back
Bovenaan