Colourful Parachute

parawp2.jpg

Artikelnummer: 1610
Artikelnaam: Colourful Parachute
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19sh parachute batterij
Richtprijs: €...,-
Verpakkingseenheid: 12/1
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
na original nu ook beko met een parachute cake, komt mooi uit want wilde dit soort cake's in mijn show gaan gebruiken en heb nu dus keuze uit 2 verschillende. hoppelijk doet deze het net zo goed of beter en mischien zelfs ook wat scherper geprijst zodat er wat meer van mee naar huis kunnen.

Ik ben zeer benieuwd naar de uitwerking van deze cake, de prijs mogen we nog niet definitief noemen, maar hij is zeker scherp geprijsd, het wordt een speciale aanbieding in de folder, moet je alleen nog de dealer hebben die hem verkoopt, zijn 2 verschillende folders meen ik. :wink:

Het is een zware cake, lekker stabiel dus en niet zo groot, zie Erik met de cake in handen;

img_9136.jpg

hier mag Evuco wel een voorbeeld aan nemen:wink:

zij hebben ook zo'n cake maar die is 32,50....

en die had dacht ik 19 schoten...

Ehm, waar zijn de parachutes? Zijn dat die 2seconden brandende dingetjes in die wolk van crackling? Wat een prutding zeg...

Voor dat geld heb je wel iets moois ,maar toch had ik er meer van verwacht wat ik zo mooi vind bij dit soort cake is de rust die je erin kan vinden en door de crackling vind ik dat die rust een beetje weg is. Dat vind ik wel jammer. Als jij de cake mooi vind dan is het echt een aanrader voor dat geld zeg :)

Ik heb hier jaren geleden een soort pot van gezien van Royal Class, Midnight Parachute genaamd. Ook een heel apart effect had deze pot. Wel een originele uitvoering van een parachutepot.

Off-Topic: weekeindje Center Parcs om ons 25 jarig huwelijk te vieren.

On-Topic: later zag ik dat er in een eerdere post al een filmpje was geplaatst

zeker goede pot!
ik had hem vorig jaar en de parachute's waaren van goede kwaliteit hij schoot ze aardig hoog. alleen jammer dat ze maar zo kort blijven branden die parachute's van tegenwoordig. nu zijn we bijna weer 12maanden verder en de parachute's hangen nog in de boom op 20meter hoogte te bungelen:)

Back
Bovenaan