Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben helemaal geen fan van Pro-line. Deze op een demo gezien, en was toch wel verrast, ook gezien de prijs. Dit jaar dus toch pro-line maar weer een kans geven, heb deze besteld.
Ik was ook heel erg verrast. Ik verwachtte meer iets als Spitfire van Dynasty, welke ik persoonlijk niks vind, maar het waren echt mooie peonytjes met hele goede, heldere kleuren! Wat mij betreft een aanrader
Wel een leuk potje met 4 kleuren peony, maar deze pot van pro-line valt toch echt in het niet met vuurwerk van bijvoorbeeld Marijn of Dynasty voor hetzelfde geld.
Grote boeketten?! Dat vond ik heel erg tegenvallen. Ook vond ik de kleuren nogal standaard: groen, rood en een aantal blauwe sterren die je per boeket op één hand kon tellen.
6.95 bij mijn dealer, ik heb het vuurwerk boekje namelijk al binnen, Maar hoezo niet voor 12 uur? ziet er mooi uit en nog een aardig groot boeket, moet ik zelf zeggen!
Het ziet er inderdaad wel mooi uit voor die prijs. Echter zal ik deze potjes nooit met elkaar doorlonten. Mocht je een wat groter budget hebben zou ik toch een grotere pot kopen. Bijvoorbeeld de Coco Magnolia of de Blazing Thunder.
Als die nieuwe label maar niet te nadelen van de prijs komt. Ik hoor namelijk nog geruchten over een paar idioten prijs verhogingen. En enkele verlagingen :(