Coloured peonies

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5005
Artikelnaam: Coloured peonies
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 8
Effectomschrijving: White tails up bursting to red green lemon & blue peonies
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

13312740.305b624a.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken GBV-Weco voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk niet dat hij erg duur zal zijn . opzich is het een simpel dingetje van een
schot of 8 en circa 180 gram geloof ik :D

ik denk niet dat hij erg duur zal zijn . opzich is het een simpel dingetje van een
schot of 8 en circa 180 gram geloof ik :D

Laten we even wachten op de informatie, want nu noem je een tube-inhoud van 22,5 gram, dat is dus absoluut onmogelijk. :wink:
We krijgen de overige informatie spoedig, even geduld dus en geen speculaties.

Volgens Souman heeft dit "Batterijtje" 120 gram in zich.
Ook heeft het 8 schoten.
Deel 120 door 8 en je hebt 15 Gram. Minder dan een euro per shot en toch 15 gram. :sad:
Als dit waar is dan komt deze er zeker in ;).

6 euro voor deze pot lijkt me nice. ik heb hem in ieder geval erbij zitten ik zal deze ook wel filmen met de camera dan kunnen mensen die hem nu niet kopen straks wel zien hoe hij uitziet en hem dan misschien volgend jaar kopen

de boeketjes lijken me klein, maar het zijn inderdaad mooi divers gekleurde peonies. Voor de €6 zeker leuk om er even bij te hebben.

Alle filmpjes van Onlinevoorverkoop.nl zijn offline gehaald?! Maargoed, deze los gehaald aangezien ik nog langs een pro-line dealer kwam en nog 7 euro had xD

Leuk potje voor tussendoor, al zal ik voortaan liever een duitse pot nemen dan deze. Als je alleen NL vuurwerk haalt is dit een grappig potje voor in de vooravond maar niet om 12 uur.

Het is wel een aardige cake, leuke en volle boeketten. Gezien de prijs zeker geen verkeerde.

Laatst bewerkt:
ik weet niet wat ik van dit ding vinden moet .
hij is niet duur nee . maar hij staat ook weer niet boven aan het lijstje .
want bij de goedkopere proline cakes zijn de efeckten niet echt mooi .
mischien zij ik hem voor er bij doen ofzo .

Hier is mijn film van de Coloured Peonies, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk te Milheeze, 28-11-'09.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond hem niet slecht :) Voor het geld best goed. Vrij kleine boeketjes, maar wel leuk gekleurd. Als je je bedenkt dat dit minder dan €1,- per schot kost, echt best goed.

Bij demo in rotterdam viel deze mij op, grote boeketten voor een goede prijs alleen ze vervliegen wel snel.

Back
Bovenaan