Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Artikelnaam:Colour world Netto Kruitgewicht:200 gr. Aantal Schoten:25 Schots Effectomschrijving: waaier effect Fanshaped Tijdsduur:ongeveer 40 sec. Richtprijs:€22,50 Verpakkingseenheid:4/1
Ik vind het toch wel een hele goede moet ik zeggen...
Ben zoiezo van mening dat bij nederlandse potten het goed is als er meerdere schoten tegelijk de lucht ingaan omdat zo de lucht toch lekker gevuld is...
Zo ook bij deze pot is dat erg goed... en ook lekkere variatie en snelheid
Erg goede pot met goede prijs!
Ik kende deze cake niet, maar vond het een van de toppers van de demoshow. Sowieso vind ik een cake die in shape schiet leuker als een normale cake, maar van deze cake zijn de effecten ook gewoon goed.
Het is jammer dat hij niet verkocht word bij Vuurwerkland Steenbergen, anders had ik hem zeker gekocht.
Ik vermoed dat deze cake uit het assortiment is gehaald en dit jaar niet meer te koop zal zijn. Hij staat namelijk niet meer in de catalogus. Je kunt nog op zoek gaan naar restpartijen uiteraard.